Останні

Популярні

Коментують

Більше новин
Дизайнер розробив капсулу для проживання у космосі: який вигляд матиме готельний номер на МКС

У капсулі Axiom зможуть розміститися як професійні космонавти, так і туристи.

Майже 15 місяців тому француз Філіп Старк розробив проект космічних модулів (капсул) для проживання туристів на Міжнародній космічній станції (МКС) в рамках першої космічної туристичної програми Axiom Space (космічна компанія, перша комерційна космічна станція).

Як повідомляє Lonely Planet, наприкінці січня у NASA схвалили дизайн цього космічного модуля і уклали з Axiom Space контракт на виробництво як мінімум однієї капсули для приєднання її до МКС.

А тепер Axiom Space вирішили поділитися світлинами капсули, яка буде виконувати функції готельного номеру у космосі на МКС.

Космічний модуль Axiom Space_4
Космічний модуль Axiom Space
Axiom Space

За словами дизайнера Філіпа Старка, він намагався створити капсулу, яка "асоціювалася б з безпекою і утробом матері - з великими вікнами і м'якими стінами".

"Моє бачення - створити зручне яйце, дружній до людини простір, де стіни м'які і гармоніюють зі значеннями рухів людського тіла в нульовій силі тяжіння", - сказав Старк.

Зазначається, що кожна капсула буде підлаштовуватися під настрій і біоритми її мешканця, а нано-світлодіодні вогні всередині будуть змінювати свій колір залежно від умов освітлення зовні.

Космічний модуль Axiom Space_3
Axiom Space

Модуль розроблений таким чином, що при виведенні з експлуатації з МКС, зможе відокремитися і діяти як незалежна космічна станція. У Axiom зможуть розміститися як професійні космонавти, так і будь-які інші особи. Вони зможуть жити і працювати в космосі в умовах мікрогравітації.

Відповідно до прес-релізу, план Axiom Space полягає у відкритті міжнародної космічної станції для комерційних цілей. На сайті компанії зазначається, що сьогодні вони вже пропонують 10-180-денні місії на МКС, а від 2024 року, коли будуть запущені модулі, місії здійснюватимуться на станцію Axiom Space.

Нагадаємо, раніше стало відомо, що космічне агентство NASA планує відкрити МКС для туризму та підприємництва. МКС поки що єдине місце в космосі, куди можуть дістатися люди і де можуть жити. За один політ доведеться викласти від 58 мільйонів доларів.

Відео Американські вчені зафіксували потужний вибух у космосі

Найбільший вибух за останні 13 мільярдів років. Американські вчені  зафіксували найпотужніший вибух у космосі з моменту основоположного Великого вибуху, котрий власне і дав старт появі Всесвіту. Цього разу вибухнула чорна діра в галактичному скупченні Змієносця.

Американські вчені зафіксували потужний вибух у космосі