Дані будуть збиратися все одно, але реклама стане менш персоналізованою.
У Facebook запускають функцію Clear History – інструмент дає змогу відв’язати інформацію зі сторонніх сайтів від профіля.
Про це повідомили у блогу компанії.
Кожен користувач зможе побачити, які дані зберігає соцмережа у новому розділі Off-Facebook activity. Дані про активність поза фейсбуком використовують для персоналізації реклами. До такої інформації належать, наприклад, використання облікового запису соцмережі для авторизації.
Користувачі також зможуть заборонити збирання даних про перегляд зовнішніх сайтів або блокувати його для певних додатків чи ресурсів.
Як додає Mashable, дані не будуть використовувати для таргетованої реклами, але вони все ще зберігатимуться на серверах соцмережі. Окрім цього, реклами у фейсбуці менше не стане.
Нагадаємо, у березні 2018 року стало відомо про найбільший в історії Facebook витік особистих даних користувачів. Компанія Cambridge Analytica незаконно зібрала дані 87 мільйонів користувачів соцмережі і передала їх третім особам, у тому числі, ймовірно, передвиборному штабу нинішнього президента США Дональда Трампа, який використовував їх для політичної реклами. За даними ICO, в числі інших Cambridge Analytica передала дані близько одного мільйона британських користувачів.
Через скандал очільнику Facebook Цукербергу довелося двічі виступити на слуханнях в Конгресі США. Facebook домовився про виплату в США штрафу в розмірі п'ять мільярдів доларів. Це рекордний штраф, який коли-небудь накладався на компанії за порушення правил зберігання особистої інформації клієнтів, і один з найбільших, які уряд США взагалі коли-небудь стягував, повідомила Федеральна торгова комісія США (FTC).