Нові правила купівлі реклами діятимуть також у Нігерії, Індії та Євросоюзі.
Соціальна мережа Facebook запровадить обмеження на політичну рекламу перед виборами у Нігерії, Україні, Індії та Євросоюзі, щоб звести нанівець спроби втрутитися у вибори.
Про це повідомляє УНІАН із посиланням на Reuters.
З 16 січня у Нігерії, де у лютому вибиратимуть президента, передвиборну рекламу зможуть розміщувати лише ті рекламодавці, що перебувають на території країни. Такі ж обмеження будуть запроваджені у лютому в Україні, де президентські вибори відбудуться 31 березня.
В Індії, де навесні відбудуться вибори до парламенту, Facebook розміщуватиме передвиборну рекламу в онлайн-бібліотеці з можливістю пошуку. Імена тих, хто купує політичну рекламу в соцмережі, повинні будуть відповідати паспортним.
Євросоюз також отримає версію системи авторизації та прозорості напередодні парламентських виборів у травні.
Нагадаємо, у соцмережі Facebook тепер можна побачити країни, з яких ведуться популярні сторінки. Так, у вкладці Info and ads публічних сторінок і спільнот з'явилася інформація про місцеперебування їхніх адміністраторів. 10 серпня Facebook зобов'язав адміністраторів великих американських співтовариств і верифікованих сторінок підтвердити свою особу і місце розташування за допомогою геолокації і паспорта. Таке рішення ухвалили через використання інструментів Facebook іноземними урядами з метою вплинути на вибори президента США. Зараз ця опція працює і в Україні.