Один з пунктів угоди залишав фотохостингу право на використання фотографій та інформації юзерів.
Популярний фотосервіс Instagram, який 18 грудня звинуватили в планах використовувати знімки користувачів для передачі їх рекламодавцям, спростував ці повідомлення.
Керівник Instagram Кевін Систром у своєму блозі звернувся до користувачів із перепрошенням за пункт угоди, який "збиває з пантелику", і пообіцяв незабаром поправити недопрацювання.
Нагадаємо, що нова угода Instagram була опублікована днем раніше і спровокувала хвилю обурення серед користувачів сервісу.
Так, один з пунктів цієї угоди залишав фотохостингу право на використання фотографій та інформації користувачів на свій розсуд - в тому числі і в рекламних цілях.
За цим правилом, як сам фотосервіс, так і будь-яка інша компанія змогли б користуватися фотографіями користувачів у своїх цілях.
Таким чином, популярний фоторесурс міг би стати найбільшою, і при цьому безкоштовною, базою фотоматеріалів.
Зазначимо, що новий регламент, який не передбачав би можливості передплатників відмовитися від використання своїх зображень в рекламі, мав набути чинності з 16 січня 2013 року.