Масована DDoS-атака зупинила роботу найбільших онлайн-магазинів

У розпал передріздвяних розпродажів найбільші американські мережеві магазини постраждали від атаки хакерів.

Через масовану DDoS-атаку ввечері 23 грудня на деякий час опинилися недоступні великі західні онлайн-магазини, такі як Amazon, Wal-Mart, Expedia.com та Salesforce.com.

Напад був спрямований на високонадійний DNS-сервіс NeuStar ULTRADNS, який обслуговує багато великих компаній. За даними попереднього розслідування, атака торкнулася серверів NeuStar в Пало-Альто і Сан-Хосе (Каліфорнія, США).

Через аномально високу кількість запитів користувачі протягом близько години не могли пробитися на сайти онлайн-магазинів, а також на деякі ресурси, які працюють на базі систем Amazon S3 і Amazon EC2.

Враховуючи, що атака була проведена у розпал передріздвяних розпродажів, мережеві рітейлери очікують вельми істотного збитку.

Це вже другий серйозний напад на службу ULTRADNS у 2009 році: перша DDoS-атака трапилася навесні приблизно з таким же результатом.

Читайте також:

Україна пережила найпотужнішу DDОS-атаку за всю історію Уанету

У США шахрай обіцяв за 100 млн дол. розшифрувати для ЦРУ сигнали терористів

Apple взяла на роботу хакера, який розробив вірус для iPhone

У Windows 7 знайшли "дірку" для DoS-атак

Залиште свій коментар

Аватар
Залиште свій коментар

Коментарі до посту

Останні Перші Популярні Разом коментарів: