Меланхолія та відчуття порожнечі: учені розповіли, чому чоловіки сумують після сексу

Останні

Популярні

Коментують

Більше новин

У більшості випадків це не свідчить про серйозні розлади.

Нове дослідження встановило, що чоловіки можуть впадати в меланхолію після сексу, хоча раніше вважалось, що це властиво лише жінкам.

Про це пише Independent.

Таке відчуття суму, тривоги та дратівливості відоме як "посткоїтальна дисфорія". Дослідники опитали понад тисячу чоловіків з різних країн та стверджують, що 41% респондентів зізналися, що перебували в такому стані після сексу.

Чоловіки описують свій стан так: "Я не хочу, щоб мене чіпали, хочу, щоб мене залишили в спокої", "Я відчуваю себе незадоволеним, роздратованим і дуже нервовим. Усе, чого я насправді хочу, усе залишити та відволіктись". Дехто також говорить про беземоційність та відчуття порожнечі.

За словами одного з дослідників, професора Роберта Швайцера, достеменно поки що не вдалось встановити, що саме викликає такий стан у чоловіків. Припускають, що як в жінок, так і в чоловік, це зумовлено цілим комплексом біологічних та психологічних факторів, зокрема генетичною схильністю чи гормонами.

Як зазначається, посткоїтальна дисфорія може змусити переживати і людину, яка її відчуває, і її партнера. Проте лікар Деніс Ноулз запевняє, що у більшості випадків нічого серйозного не відбувається, а чоловіки відчувають сум через тимчасове зниження гормонів.

Нагадаємо, учені довели, що під час сексу мозок жінки працює активніше, ніж чоловічий. Несподіванкою для дослідників стало й те, що для жінок зорова сексуальна стимуляція важливіша, ніж для чоловіків.

ВідеоЧоловічий журнал Maxim обрав найсексуальнішу жінку планети

Цьогоріч нею стала 26-річна акторка та модель Кейт Аптон. Дівчина потрапила на обкладинку спеціального номера журналу, для цього зняли особливу фотосесію в ізраїльській пустелі Негев.

Чоловічий журнал Maxim обрав найсексуальнішу жінку планети