Менше бізнесу та медіа: Цукерберг пояснив нові зміни у стрічці Facebook

Менше бізнесу та медіа: Цукерберг пояснив нові зміни у стрічці Facebook

Фото: pixabay.com

Нововведення зменшать час, який користувачі проводять в соцмережі.

Засновник соціальної мережі Facebook Марк Цукерберг пояснив, чому знову вирішив поміняти алгоритм формування стрічки соцмережі. 

Про це він заявив у Facebook.

One of our big focus areas for 2018 is making sure the time we all spend on Facebook is time well spent. We built...

Опубліковано Mark Zuckerberg 11 січня 2018 р.

Цукерберг повідомив про нові зміни.

Він пояснив, що, згідно з дослідженнями, контент від близьких краще позначається на стані користувачів, ніж інші публікації.

"Як тільки ми представимо ці зміни, ви побачите менше... постів від бізнесів, брендів та медіа. І публічний контент, який ви будете бачити частіше, повинен відповідати того ж стандарту — він повинен спонукати до значущої взаємодії між людьми", — зауважив Цукерберг.

На його думку, такі нововведення зменшать час, який користувачі проводять в соцмережі.

Нагадаємо, що раніше дослідники з компанії Facebook Девід Ґінзберг і Мойра Бурке розповіли про вплив користування соціальними мережами на людину, зокрема, на її настрій.

Повʼязані теми:

Наступна публікація