Місія Kepler: NASA назвало кількість придатних для життя планет у нашій галактиці

Останні

Популярні

Коментують

Більше новин

Космічний телескоп Kepler вже відкрив 2 325 екзопланет. Також вчені назвали число потенційно придатних для життя екзопланет в Чумацькому Шляху.

Присвячене цьому дослідження було опубліковане в Astrophysical Journal і з'явилося на сайті Прінстонського університету. Коротко про роботу астрономів повідомляє NASA.

Доктор Наталі Баталья, бере участь у роботі Kepler, зазначила, що в Чумацькому Шляху, швидше за все, є близько десяти мільярдів потенційно жилих планет. З них приблизно 24 відсотка більше ніж у 1,6 разу більше Землі, що є верхньою межею для існування кам'янистої планети з атмосферою.

Найближча до Сонця потенційно придатна для життя екзопланета розташована на відстані 11 світлових років від Землі. З останніх знахідок телескопа найбільший інтерес представляють небесні тіла Kepler-1638b і Kepler-1229b.

Вчені збираються використовувати космічний телескоп Webb, який наразі будується для виявлення життя на потенційно придатних для життя небесних тілах (слідів водяної пари, кисню, метану і двоокису вуглецю в атмосфері небесних тіл).

З 2 325 відкритих Kepler екзопланет 550 можуть бути кам'янистими (зразок Землі), а 21 — потенційно придатними для життя (з рідкою водою). У ході місії K2 виявлено 1 284 екзопланети, з яких дев'ять можуть бути придатними для життя.

Телескоп Kepler призначений для пошуку планет за межами Сонячної системи. Апарат запущений на орбіту в 2009 році і завершив основну частину дослідницької програми в 2012 році.

Через два роки апарат почав свою нову місію K2. Kepler має завершити роботу в 2017 році. На зміну йому прийдуть космічні телескопи TESS (Transiting Exoplanet Survey Satellite, в 2017 році) і Webb — у 2018 році.

Фотогалерея Місія Kepler (11 фото)