Останні

Більше новин

Популярні

Більше новин

Коментують

Більше новин
"МТС-Україна" готується змінити бренд, щоб "сховати" російське коріння - ЗМІ

"МТС-Україна" готується змінити бренд, щоб "сховати" російське коріння - ЗМІ

У компанії занепокоєні зниженням популярності серед абонентів. 

Мобільний оператор "МТС Україна" шукає покупців на використання бренду в Україні.

У компанії переймаються, що через російське походження компанія втрачає клієнтів в Україні.

Як пише російське видання "Ведомости", переговори з потенційними партнерами вже ведуться. Серед них співрозмовники видання називають групу Virgin Річарда Бренсона і британську Vodafone. З Virgin домовитися не вдалося, тому "МТС Україна" може змінити вивіски на Vodafone, додає один із співрозмовників видання, який наближений до оператора.

Як нагадують російські журналісти, раніше "МТС" уже змінила схему володіння українською "дочкою", щоб хоч якось дистанціювати бізнес від російського коріння. Наразі компанія належить нідерландській Preludium B. V. і люксембурзькій Allegretto Holding.

За інформацією ЗМІ, у 2014 році "МТС Україна" вже втрачала абонентів: якщо у березні їх було 21, 7 млн, то на кінець грудня - 20, 2 млн. Частка оператора на українському ринку за кількістю sim-карт знизилася за рік із 37 до 34%, а відтік збільшився із 6,2% у I кварталі до 34,2% в IV кварталі. У МТС пояснили це приєднанням Криму до Росії та важкою ситуацією на Сході.

Цю реорганізацію МТС пояснювала бажанням розширити можливості залучення інвестицій в "МТС Україна".

Нагадаємо, що раніше дані 1,5 млн абонентів МТС у РФ злили в інтернет.

Залиште свій коментар

Вибір редакції