Наркотики і незахищений секс: учені пов’язали ризикову поведінку підлітків і недосипання

Останні

Популярні

Коментують

Більше новин

69% підлітків повідомили, що сплять менше восьми годин на добу.

Учені з Гарвардської медичної школи встановили зв'язок між ризикованою поведінкою підлітків і недосипанням.

Про це йдеться у статті, опублікованій у JAMA Pediatrics.

Так, до шкідливих звичок і проблемної поведінки схильні ті, хто спить менше восьми годин. 69% підлітків повідомили, що сплять менше цією кількості. І практично всі вони розповіли про хоча б одноразовий досвід вживання спиртного, наркотиків і тютюну. Окрім цього, майже половина підлітків, які не висипалися, зазначили, що займались небезпечним керуванням, незахищеним сексом і нанесення собі каліцтв.

Учені вважають, що недосип можна вважати небезпечним як у довгостроковій перспективі (шкідливі звички), так і в короткостроковій (агресія і самоушкодження). Разом з тим, серед підлітків, які спали вісім або більше годин, проблеми з поведінкою зустрічались удвічі рідше.

Дані для дослідження вчені збирали від 2007 до 2015 року. За цей час вони опитали 67 615 підлітків 14-18 років.

Нагадаємо, науковці визначили, як користування планшетом впливає на навчання дітей. Науковці опитали близько 4,5 тисячі дітей, аби оцінити їхні пізнавальні навички. Водночас дослідники визнають, що їхній експеримент лише вказує на зв'язок між часом перед екраном та здатністю до пізнання, але не доводить, що між цим дійсно існує причинно-наслідковий зв'язок.

Відео80% українських підлітків прагнуть конфіденційності у лікуванні від батьків

Лікуватись без відома батьків. Таке бажання виявило аж 80% українських підлітків. За даними нового дослідження ЮНІСЕФ, майже кожен неповнолітній прагне повної конфіденційності від лікарів, у яких проходить обстеження. Чи реально задовольнити таке бажання дітей на практиці і що думають про це лікарі та юристи – "Сніданок" дізнався.

80% українських підлітків прагнуть конфіденційності у лікуванні від батьків