NASA знайшло в космосі "портал в інший вимір". Фото галактики виглядає як спецефект з наукової фантастики

Галактика NGC 4380 / Фото: NASA

Знімок був зроблений за допомогою телескопу Hubble

NASA опублікувало фото, зроблене телескопом Hubble, на якому зображена спіральна галактика, схожа, як зазначають в космічному агентстві, на "портал до іншого виміру".

"На цьому знімку, зробленому космічним телескопом Hubble, галактика NGC 4380 виглядає як спецефект з наукової фантастики або фантастичного фільму, вона закручена в спіраль немов сяючий портал в інший вимір", — йдеться в повідомленні NASA.

Також зазначається, що такі спіральні галактики на зразок NGC 4380 досить часто зустрічаються в космосі.

Галактика NGC 4380 / Фото: NASA

"Найчастіше в таких галактиках колосальні скупчення зірок обчислюються сотнями мільярдів, вони мають форму плоского диска, іноді з округлим виступом в центрі", — пояснює NASA.

На початку жовтня колишній вчений NASA Гілберт Левін опублікував статтю в журналі Scientific American, в якій розповідає, що людство, можливо, знайшло життя на Марсі ще 40 років тому

Левін був керівником космічної операції NASA "Вікінг" 1976 року, коли на Марс запустили два кораблі. Він стверджує, що позитивні результати одного з експериментів є доказом життя на Червоній планеті.

Експеримент був розроблений для тестування марсіанського ґрунту на наявність органічних речовин. У зразки ґрунту Марса помістили поживні речовини – у разі присутності живий організм спожив би їжу і залишив газоподібні сліди метаболізму, які потім виявляли б спеціальні прилади.

Щоб переконатися, що це була біологічна реакція, тест був повторений після обробки ґрунту, яка була смертельною для відомих форм життя. Левін каже, що після жоден з кораблів на Марсі не мав приладів для виявлення життя, які могли б підтвердити ці результати.

Вперше в історії у відкритий космос вийшли дві жінки без супроводу чоловіків