Останні

Популярні

Коментують

Науковці знайшли корабель, на якому Джеймс Кук відкрив Австралію

Залишки судна лежать на дні біля штату Род-Айленд.

Корабель "Індевор", який вперше доправив команду на чолі з капітаном Джеймсом Куком до берегів Австралії, ймовірно знайшли вчені.

Про це пише Daily Mail.

Вчені вважають, що помітили залишки судна у гавані Ньюпорта, американський штат Род-Айленд. Водолази Проекту морської археології Род-Айленду (RIMAP) дістали з дна проби та відправили їх на лабораторний аналіз. Але попередньо науковці сподіваються, що це саме "Індевор".

Директор RIMAP Каті Аббасс заявила минулого року, коли місце затоплення корабля вперше було знайдено, що знахідка буде важливою для низки країн, включаючи Австралію, США, Британію та Нову Зеландію.

"HMS Endeavour" (Її Величності Корабель "Індевор") - один з найвідоміших кораблів у військово-морській історії, він був використаний для відкриття капітаном Куком східного узбережжя Австралії у 1770 році.

Після повернення експедиції до Британії судно зняли з експлуатації та продали у приватні руки, і його назву замінили на "Лорд Сендвіч".

Британія найняла цей корабель як транспортне судно для військ для допомоги у боротьбі в американській війні за незалежність.

Востаннє "Індевор" бачили близько 1778 року, і він потонув - або був навмисно потоплений - у гавані біля узбережжя штату Род-Айленд.

Нагадаємо, у Чорному морі, на відстані близько 50 км від узбережжя Болгарії знайшли найстаріший у світі цілий, майже неушкоджений затонулий корабель. Археологи виявили 23-метрове судно, що розташоване на відстані двох кілометрів від поверхні, де, як вважають, воно пролежало понад 2400 років.

Відео Шведські вчені виявили на дні Балтійського моря старовинний корабель

Судно, вік якого сягає п’яти сотень років, зняли за допомогою дистанційних камер. Про те, що у цьому місці потонув невідомий об'єкт, дослідники дізналися ще 10 років тому за допомогою гідролокатора. Виявилося, що довжина корабля становить від 16 до 18 метрів. Під водою чудово збереглися його корпус, мачти, частина оснащення та навіть декоративні частини.

Шведські вчені виявили на дні Балтійського моря старовинний корабель