Науковці знайшли найдавніші свідчення життя на Землі

Перегляди
1604
Науковці знайшли найдавніші свідчення життя на Землі

pixabay.com

На думку дослідників, мікрофосилії жили на мілководді.

Науковці виявили на території Південної Африки скам'янілості мікробів, вік яких - 3,42 мільярди років.

Про це повідомляє Scitech Daily з посиланням на журнал Science Advances, де були опубліковані результати дослідження.

Вчені з Болонського університету повідомили - одні з найдавніших на планеті осадових порід виходять на поверхню на кордоні ПАР і Мозамбіку.

У двох зразках тонкошарових відкладень з регіону фахівці виявили мікрофосилії - скам'янілі рештки мікроорганізмів ниткоподібної форми, які є найдавнішим на сьогодні свідченням життя на планеті.

Мікроорганізми, за словами науковців, жили на мілководді, біля виходу підводних гідротермальних джерел, оскільки там взаємодія прохолодної морської води з теплими підземними потоками створювала багате на хімічні елементи середовище проживання.

Хімічний аналіз показав що волокна містять більшість основних елементів, необхідних для життя.

У загострених поглибленнях у стінах гідротермальних каналів були знайдені скупчення ниткоподібних організмів, а на дні порожнини - окремі нитки.

Науковці також припускають, що подібні організми могли жити і на Марсі, де в той час були, приблизно, такі ж умови, як на Землі.

Нагадаємо:

• Вчені зі США виявили віруси віком майже 15 000 років в двох зразках льоду, взятих з Тибетського плато в Китаї. Дослідники проаналізували керни льоду, взяті в 2015 році з крижаної шапки Гулія на висоті 6,7 кілометра.