Неочікуване відкриття: у глибинах Сахари учені знайшли найстаріший колір на планеті

Аби виявити пігмент, дослідники подрібнювали породи, яким мільярд років.

Глибоко під Сахарою на заході Африки дослідники виявили найдавніший пігмент у світі в породах, яким понад мільярд років.

Про це повідомляє Australian National University.

Відкриття насправді дивує – виявляється, найстаріший колір світу – яскраво-рожевий. Знайдений пігмент щонайменше на 500 мільйонів років старший за інші відомі.

Яскраво-рожеві пігменти – це закаменілий хлорофіл, вироблений організмами, які вже давно зникли, на дні океану під час фотосинтезу, розповіла учена Нур Гюнелі.

Найстаріший пігмент
Australian National University
Флакон із найстарішим пігментом у світі.

Аби виявити пігмент, дослідники подрібнювали породи, яким мільярд років, у порошок, вилучали з них молекули древніх організмів та аналізували.

Зазначається, що у разі розчинення древній пігмент виглядає яскраво-рожевим, проте якщо він концентрується у породах, вони можуть набувати від криваво-червоного до темно-фіолетового забарвлення.

Нагадаємо, нещодавно учені знайшли невідомого раніше динозавра-гіганта, дивовижне відкриття якого змінює погляд на історію. Це предок найбільших тварин, які колись ходили землею.

ВідеоУ Бразилії люди зафіксували рідкісний природний феномен із сонцем

У небі над бразильським штатом Санта-Катаріна зійшло сонце у райдужному колі. Деяких жителів оптична ілюзія неабияк налякала. Унікальне явище вони кинулися фотографувати, і знімки просто підірвали мережу. Науковці сонячний фокус давно пояснили.

У Бразилії люди зафіксували рідкісний природний феномен із сонцем