Перевернувся у могилі. Учені з'ясували, що після смерті людські тіла продовжують рухатися

Останні

Популярні

Коментують

Більше новин

Нове дослідження може суттєво допомогти у розслідуванні кримінальних справ.

Ще щонайменше впродовж 12 місяців після смерті тіла загиблих рухаються. Цей процес пов'язаний з муміфікацією і пересиханням зв'язок, повідомляє Science Alert.

Приголомшливе відкриття зробили австралійські вчені на території AFTER (Australian Facility for Taphonomic Experimental Research) - закладу, що вивчає процес розкладання тіл, щоб потім ці знання могли використати криміналісти та судмедексперти.

Науковці протягом 17 місяців знімали рештки людини за допомогою камер і робили фото кожні 30 хвилин. Зрештою, з низки знімків було створено таймлапс, за допомогою якого можна було наочно прослідкувати за процесом розкладу.

"Ми побачили, що змістилися руки – спочатку вони лежали по обидва боки тіла, а згодом по один бік", - зазначила учена-медик Елісон Вілсон з Центрального Університету Квінсленда у коментарі Австралійсьому телевізійному мовнику. І хоча певне зміщення тіла було передбачуваним протягом ранніх стадій розкладання, те, що тіло рухалося так довго, стало цілковитою несподіванкою.

"Ми вважаємо, що рухи пов'язані з процесом розкладання тіла – воно муміфікується, а зв'язки пересихають. Ці знання можуть бути корисними  у розслідування смертей, що трапилися за нез'ясованих обставин".

Вчені сподіваються, що якщо їм вдасться дослідити достатню кількість тіл та зібрати статистичні дані щодо того, як саме вони рухаються після смерті, ці знання у майбутньому допоможуть аналізувати місця злочину.

Подібна база даних зможе надати інформацію щодо рухів, що зазвичай відбуваються після смерті, та допоможе криміналістам реконструювати позу, у якій людина перебувала, коли загинула. Це, своєю чергою, посприяє у розслідуванні того, що саме сталося.

"Вони проаналізують сцену злочину, проаналізують позу, у якій перебувала жертва, поєднають ці висновки з фізичними доказами, і зможуть встановити причину смерті", - зазначила Вілсон у коментарі AFP.

Залишки ваммпіра

На початку 1800-х років родина викопала могилу свого родича, аби спалити його серце. Втім вони запізнилися, і орган вже розклався. Тоді вони поклали його череп на ребра і схрестили під ними кістки кінцівок - це мало захистити їх, адже вони були певні - він вампір, і дістане їх навіть з могили.

Саме так вчиняли з "монстрами" у Новій Англії в ті часи. Згодом чоловіка перепоховали у викладеній камінням могилі та написали на кришці труни "JB 55" - його ініціали та вік. За 200 років після смерті чоловіка вчені вивчили його ДНК та розшукали його ймовірне ім’я.

Узагальнювальний звіт про цього "вампіра" представили 23 липня 2019 року в Національному музеї охорони здоров'я та медицини в Сільвер-Спрінг, штат Меріленд. Джон Барбер був, ймовірно, працьовитим фермером. У нього не було передніх зубів, тож за шию він навряд чи когось кусав. Натомість мав зламану ключицю, яка зажила неправильно, та колінний артрит.

Таємниця загибелі неандертальців

Учені, можливо, розкрили таємницю того, чому з лиця Землі зникли неандертальці. І причина не у масштабних катастрофічних подіях, а в звичній для нас хворобі. Так, у новому дослідженні, опублікованому в журналі The Anatomical Record, припускається, що неандертальців вбила вушна інфекція.

Сьогодні таке просто лікується завдяки сучасним лікам, як антибіотики, але неандертальці, схоже, страждали на безліч ускладнень від вушних інфекцій, включно з респіраторними інфекціями, втратою слуху і пневмонію. Дослідження показало, що вуха неандертальців були подібними до вух дітей сучасних людей, і не змінювалися з віком.

Форма вуха сучасної дитини починає змінюватися приблизно до п'яти років і інфекційні хвороби стають для них не такими страшними. Але з неандертальцями такого не сталося.

Відео Моторошна знахідка: у Вінниці студенти знайшли людські рештки

Виявилось, що на тому місці колись було католицьке поховання. Могили XVIII сторіччя давно занедбані і засипані землею. Про них історики знають, але поховання досі не досліджене.

Моторошна знахідка: у Вінниці студенти знайшли людські рештки