Продажі почнуться, зокрема, у Австрія, Бельгія, Болгарія, Данія, Мексика, Іспанія, Італія, Фінляндія, Чехія та інших.
Компанія Apple у п'ятницю, 23 березня, починає продаж планшета iPad третього покоління у більш ніж двох десятках країн на додаток до десяти країн, на ринку яких пристрій з'явився тиждень тому.
До числа країн "другої хвилі" входять Австрія, Бельгія, Болгарія, Данія, Мексика, Іспанія, Італія, Фінляндія, Чехія та інші.
Всього за три дні після початку продажів нового iPad Apple реалізувала більше трьох мільйонів цих пристроїв, незважаючи на те, що відразу після появи планшета на ринку в інтернеті стали з'являтися повідомлення про різні притаманні йому проблеми.
Одна з претензій пов'язана з тим, що при запуску ресурсоємних додатків або ігор пристрій нагрівається на декілька градусів сильніше за свого попередника. Цей факт вже підтвердили незалежні тестування.
Це не єдиний недолік третього покоління планшета від Apple. Деякі власники нової моделі iPad зазначають, що чутливість Wi-Fi-модуля зменшилася у порівнянні з попередніми версіями пристрою. Експерти припускають, що проблема пов'язана з програмним забезпеченням і може бути виправлена випуском нової прошивки.
Нагадаємо, оновлений iPad був представлений 7 березня. Всупереч очікуванням, пристрій не отримав ніякого індексу або іншого додаткового позначення: у всіх рекламних матеріалах планшет фігурує під нехитрою назвою "новий iPad".
Головною особливістю планшета став дисплей, здатний відображати рекордні 2048 на 1536 пікселів - у чотири рази більше, ніж у перших двох поколінь iPad.