Останні

Більше новин

Популярні

Більше новин

Коментують

Більше новин
Сканування мозку підтвердило, що хлопчики та дівчатка однаково здібні до математики

Припускається, що чоловіків у цій галузі більше з інших причин.

Нове дослідження підтвердило, що в мозку немає гендерних відмінностей, коли йдеться сприймання математики.

Це може стати кроком до остаточного усунення давніх забобонів про те, що дівчатка менш здібні до цієї науки, аніж хлопчики, пише Scince Alert.

Дослідники показали 104 дітям різної статі віком від 3 до 10 років відео за основними математичним темам та вивчили результати МРТ-сканування їхнього мозку під час цього заняття., Суттєвих відмінностей між активністю мозку дослідники не помітили.

Також не було статистичної різниці між зацікавленістю дітей у математичних темах.

"Наука не збігається з народними віруваннями", - говорить нейробіологиня Джессіка Кантлон з Університету Карнегі-Меллона.

"Ми бачимо, що дитячий мозок функціонує однаково незалежно від статі, тому, сподіваюся, ми зможемо змінити очікування від того, чого діти можуть досягти в математиці", - додала вона.

Як зазначається, велика частина мозкової активності відбувалася під внутрішньопарієтальною борозною – ділянкою, яка пов'язана з оцінкою чисел, обробкою чисел, записаних у вигляді слів, і операціями додавання і віднімання.

Крім того, дослідники також використовували математичний тест для оцінки 97 дітей різної статі у віці від 3 до 8 років. Виявилось, що не було розбіжностей у здібностях між дівчатками та хлопчиками до математики та зрілості мозку.

"Справа не лише в тому, що хлопчики і дівчатка використовують одну і ту саму "математичну мережу" мозку однаково, але і в тому, що схожість була очевидно в ньому усьому", - сказала психологиня Алісса Керсі із Чиказького університету.

Це виключає гіпотезу, що більше чоловіків працюють у галузях, пов’язаних із наукою, технологіями, інженерією та математикою, бо в них до цього кращі здібності. Має бути інший фактор: наприклад, упередженість та стереотипи про чоловічу та жіночу роботу.

Дослідники припускають, що економіка також може бути чинником: хлопчики відчувають сильніший тиск суспільства у питанні вибору кар'єру: вони обирають більш високооплачувані професії, навіть якщо вони не дуже захоплені цим.

Наступним для цього конкретного напряму досліджень є тестування одних і тих самих дітей протягом тривалого часу та перевірка складніших математичних навичок (наприклад, тих, які залучають просторову обробку і пам'ять).

 "Типова соціалізація може погіршити невеликі відмінності між хлопчиками і дівчатками, які можуть вплинути на те, як ми ставимося до них в науці", - каже Кантлон.

"Ми повинні знати про це, аби бути впевненими, що не ми є причиною гендерної нерівності", - додала вона.

Нагадаємо, цього року 17% учнів не змогли скласти ЗНО з математики. Ми підібрали найлегші завдання з математики різних років і пропонуємо пройти тест та перевірити, наскільки добре ви засвоїли алгебру та геометрію у школі.

Залиште свій коментар

Вибір редакції