Верхівку знову посіла "яблучна" компанія.
Компанія Interbrand оприлюднила традиційний щорічний рейтинг найдорожчих світових брендів
Першу трійку у списку зайняли технологічні марки. Лідером вкотре стала компанія Apple. Вартість бренду Apple підвищилася на 3%, до $ 184,15 млрд. Google, що перебуває на другій сходинці, додала за рік 6%, подорожчавши до $ 141,7 млрд. Замкнула трійку лідерів компанія Microsoft. Вона набрала +10% і оцінюється у $ 79,9 млрд.
Coca-Cola втратила одну сходинку у порівнянні з минулим роком і стала четвертою. Вартість бренду впала на 5%, до $ 69,7 млрд.
У першу десятку також входять Amazon ($ 64,8 млрд), Samsung ($ 56,2 млрд), Toyota ($ 50,2 млрд), Facebook ($ 48,1 млрд), Mercedes-Benz ($ 47,8) та IBM ($ 46,8 млрд ).
Подробиці дивіться в інфографіці ТСН.ua.