Останні

Популярні

Коментують

Більше новин
Супер-Земля: вчені знайшли екзопланету, на якій можливе життя

Вона має скелястий ландшафт.

Учені виявили екзопланету, яка має схожі до Землі характеристики та можливо містить атмосферу й певні форми життя. Вона розташована на відстані 39 світлових років, - інформує CNN.

"Протягом останнього року дослідники виявили недалекі екзопланети, які потенційно могли би підтримувати життя, такі як Proxima B або сім планет системи TRAPPIST-1. Зараз же виявлена "супер-Земля" на відстані 39 світлових років", - зазначає телеканал із посиланням журнал Nature.

Планета, яка отримала назву LHS 1140b, обертається навколо червоного карлика, за попередніми версіями, має всі необхідні функції для підтримання життя. Вона містить скелястий ландшафт і перебуває в найбільш комфортній зоні навколо своєї зірки, тобто може утримувати воду в рідкому стані, і, можливо, атмосферу й життя на своїй поверхні.

Планета більша на 40% за Землю та має 17,6 тис. кілометрів у діаметрі й у 6,6 разів перевищує масу Землі. За оцінками вчених, її вік сягає 5 млрд років.

Учені припускають, що може лише здатися, що існування на екзопланеті схоже до земних умов. Багато чого залежить від того, як вона формувалася, і чи не була "перегрітою", коли зірка, навколо якої вона обертається, мала набагато вищу температуру. За цих умов екзопланета могла втратити весь потенційний запас води на своїй поверхні. Проте, існує можливість, що джерело води могло бути й захищеним у глибинах планети.

Нагадаємо, що раніше на орбіті ультрахолодної червоної карликової зірки TRAPPIST-1, розташованої в 40 світлових років від Землі, обертаються мінімум сім екзопланет, які схожі за розмірами на Землю.

Планети обертають навколо TRAPPIST-1 в так званій "зоні життя" - області, де достатньо світла і тепла для того, щоб вода перебувала в рідкому стані.

На думку вчених, на трьох з них потенційно може існувати життя і є вода.

У NASA додають, що не мають багато інформації про екзопланети, крім їх розміру і відстані до зірки.

Фотогалерея NASA виявила сім екзопланет, які схожі на Землю (2 фото)