В компанії запевняють, що це робили лише з дозволу самих користувачів.
Facebook підтвердила інформацію, яка з'явилася в The New York Times про надання доступу до особистої інформації користувачів великим компаніям. Тобто, сторонні компанії могли бачити, читати, видаляти та навіть писати повідомлення від імені користувачів.
Про це йдеться в офіційному блозі компанії.
В соцмережі підтверджують, що надавали доступ до даних таким компаніям, як Netflix і Spotify, а Amazon - можливість бачити імена і контактну інформацію користувачів через їх друзів. Однак запевняють, що це було лише за згоди самих користувачів.
"Люди відкрито входили через Facebook, щоб спочатку користуватись функцією надсилання повідомлень партнером. Наприклад, Spotify. Після входу в обліковий запис у вашому додатку для настільного комп'ютера Spotify ви можете надіслати та отримати повідомлень. Наш API надав партнерам доступ до повідомлень особи, щоб керувати цим типом функцій", - йдеться у дописі.
Своєю чергою Spotify, і Netflix повідомили NYT, що не знали про такий широкий доступ. Facebook переконує, що не знайшов жодних доказів зловживань.
Нагадаємо, що журналісти The New York Times провели розслідування, після якого стверджують, що найпопулярніша у світі соціальна мережа Facebook багато років надавала більше ніж 150 компаніям доступ до особистої інформації користувачів без їхнього дозволу.