Останні

Більше новин

Популярні

Більше новин

Коментують

Більше новин
У Facebook з’являться нові правила, щоб запобігти втручанню у вибори

Рекламодавець, який хоче запускати політичні або рекламні оголошення, має бути верифікований.

Соціальна мережа Facebook має намір запобігати спробам втручання у вибори у ряді країн у 2018 році, запровадивши верифікацію рекламодавців.

Як передає 112.ua, про це у соцмережі 6 квітня написав її засновник і виконавчий директор Марк Цукерберг.

With important elections coming up in the US, Mexico, Brazil, India, Pakistan and more countries in the next year, one...

Опубліковано Mark Zuckerberg 6 квітня 2018 р.

Він зазначив, що після виявлення втручання Росії у вибори у США Facebook ввів нові інструменти захисту і видалив десятки тисяч фейкових акаунтів, а тепер має намір запровадити ще два нововведення.

ВідеоFacebook заблокував сотні сторінок російської "фабрики тролів"

Сторінки російська агенція використовувала, аби впливати на користувачів у США, Європі та самій Росії. Про це повідомив Марк Цукерберг. Зокрема зазначив, боти скористалися соцмережею для політичного впливу на російськомовних користувачів в Україні та інших країнах-сусідах РФ.

Facebook заблокував сотні сторінок російської "фабрики тролів"

Рекламодавець, який хоче запускати політичні або рекламні оголошення, має бути верифікований. Для цього рекламодавці повинні підтвердити свої особу та місце розташування. Кожному рекламодавцю, який не пройде верифікацію, заборонять запускати політичні або рекламні оголошення. Рекламодавці повинні будуть показати, хто за них заплатив.

Це правило вводиться в США і в найближчі місяці буде впроваджено по всьому світу.

Facebook створить архів для пошуку старої політичної реклами та інструмент, що дозволяє бачити всі рекламні оголошення, розміщені на сторінці.

Варто зазначити, що компанія не зазнала значних збитків від скандалу із витоком даних користувачів. Великих проблем з рекламою не сталося, проте Цукерберга непокоїть факт, що користувачі невдоволені Facebook. Однак вартість акцій компанії від початку скандалу зменшилася на 16%.

Цукерберг заявив, що компанія найме "тисячі людей", які будуть слідкувати за верифікацією великих сторінок і перевіркою рекламодавців, що, за його словами, ускладнить поширення неправдивої інформації та використання фейкових акаунтів.

Нагадаємо, кількість користувачів соцмережі Facebook, персональні дані яких без їхнього відома збирала компанія Cambridge Analytica, зросла від раніше заявлених 50 мільйонів до 87 мільйонів. 

Залиште свій коментар

Вибір редакції