Останні

Популярні

Коментують

Більше новин
У Китаї вчені знайшли "дракона, що танцює". Він може пролити світло на одну із загадок еволюції

Археологи вважають, що знайдений динозавр – відсутня ланка в еволюції птахів.

На півночі Китаю виявлені останки невідомого науці м'ясоїдного динозавра, який може бути відсутньою ланкою еволюції цих древніх ящерів у птахів. Про це пише CNN з посиланням на результати дослідження китайських вчених.

Новий вид динозавра отримав назву Wulong bohaiensis, що в перекладі означає "дракон, що танцює". Він жив на території сучасного Китаю близько 120 мільйонів років. Динозавр був розміром з сучасного ворона, але зі значно довшим хвостом.

У "дракона" були крила, він був повністю покритий пір'ям, зокрема і на лапах. Його кістки мають трубчасту структуру для зменшення загальної маси тварини, що характерно для сучасних птахів. Динозавр був м'ясоїдним, про що свідчать його гострі зуби.

Незважаючи на зовнішню схожість з сучасними птахами, вчені не впевнені, що "дракон" вмів літати.

Скам'янілі останки цього динозавра були знайдені на півночі Китаю близько 10 років тому. Але потрібен був значний час для аналізу, серед іншого за допомогою вчених зі США.

Динозавр Wulong bohaiensis
© Erick Tuossaint

Знайдена особина загинула у відносно молодому віці, але його оперення вже було досить густим. Цей факт поки що привів у глухий кут вчених, оскільки у сучасних птахів зміна пуху на пір'я – тривалий процес.

"Або юним динозаврам оперення було необхідним з невідомою нам поки що метою, або вони росли зовсім інакше, ніж сучасні птахи", - зазначив один з авторів відкриття, Ешлі Поуст.

Вчені вважають, що "дракон" - предок знаменитого велоцираптора, який жив близько 75 мільйонів років тому.

Не тільки цим можуть здивувати динозаври – щорічно вчені знаходять нові їхні види, вдосконалюють знання про вже відкриті і висувають нові несподівані припущення щодо їхньої поведінки та зовнішності. ТСН.uа зібрав останні відкриття, які розширюють уявлення про те, якими були динозаври - пухнастими, крихітними і навіть схожими на пеліканів.

Тим часом причини масового вимирання динозаврів, яке припадає на кінець Крейдяного періоду і початок палеоліту, є однією з найбільших наукових таємниць. Існує низка гіпотез, які намагаються пояснити його, проте жодна з них досі не мала достатнього обґрунтування.

Проте нещодавно в Північній Дакоті вчені знайшли унікальне "поле смерті", повне скам'янілостей. Розповідаємо, як воно може дати відповідь не тільки на запитання, що стало причиною вимирання динозаврів, але і як саме це сталося.

Плейлист 5 відео Украина ледникового периода

Украина – родина мамонтов, и это не шутка. В начале 20-го века около села Старуня нашли останки животных Ледникового периода, в частности мамонтов и шерстистых носорогов, идеально мумифицированных местными почвами. Смотрите, что мы узнали о древних животных на территории Украины.

Украина ледникового периода