У Мексиці знайшли величезні пастки на мамонтів: це змінює уявлення про полювання давніх людей

Останні

Популярні

Коментують

Більше новин

Пастки були глибиною близько 2 метрів і діаметром близько 25.

Щонайменше 14 мамонтових скелетів виявили в Мексиці в пастках, побудованих людьми близько 15 тисяч років тому. Схоже, люди полювали на давніх гігантів інакшим чином, ніж дотепер вважали науковці.

Про це пише ВВС із посиланням на Національний інститут антропології та історії Мексики.

Дві ями знайшли в Тультепеке на північ від Мехіко. Ранні мисливці, можливо, заганяли ссавців в пастки, використовуючи смолоскипи та гілки.

Археологи вважали, що ранні люди вбивали мамонтів лише тоді, коли тварина сама потрапляла у пастку або була поранена.

Однак відкриття спеціальних пасток може означати, що такі полювання були заплановані.

Дієго Прієто Ернандес, директор інституту, сказав, що відкриття "є вододілом, поворотним моментом у тому, як досі ми уявляли взаємодію мисливців-збирачів з цими величезними травоїдними тваринами".

Дві ями мають глибину близько 1,7 метрів і діаметр, що дорівнює 25 метрам. Розкопки на ділянці ведуться вже 10 місяців.

Нагадаємо, мамонти населяли північну півкулю впродовж майже 90 тисяч років протягом останнього льодовикового періоду, проте ці представники родини слонових вимерли через зміни клімату та полювання на них людини. Рештки тварин знаходили звідусіль - навіть на українському Прикарпатті. Нещодавно з'ясувалося, що частина з них змогла дожити аж до будівництва пірамід у Єгипті. Як зникла остання популяція мамонтів – читайте у матеріалі ТСН.ua.

Тим часом учені наблизилися на один крок до того, щоб повернути до життя величних стародавніх тварин – мамонтів. Команда японських дослідників "оживила" заморожені клітини тварини, яким понад 28 тисяч років. Розібралися, чи можна найближчим часом очікувати на появу живого мамонта, яких ще вимерлих тварин науковці намагаються воскресити.