У нашій галактиці може існувати понад три десятки інопланетних цивілізацій - нове дослідження

Останні

Популярні

Коментують

Більше новин

Середня відстань до будь-якої можливої ​​цивілізації становить 17 тисяч світлових років, що робить спілкування дуже складним.

Учені застосували новий підхід і заявили, що в нашій галактиці Чумацький Шлях може існувати 36 інопланетних цивілізацій.

У новому дослідженні, проведеному Ноттінгемським університетом і опублікованому в The Astrophysical Journal, вони порахували, скільки планет можуть бути домівкою для інопланетного життя, якщо воно розвивається там аналогічно до Землі, передає Independent. Також робота може пролити світло на долю людства і припускає, що наші перспективи на довгострокове виживання не такі вже й високі.

"У нашій Галактиці має бути щонайменше кілька десятків активних цивілізацій, якщо припустити, що для формування розумного життя на інших планетах, як і на Землі, потрібно 5 мільярдів років
Крістофер Конселіс з Ноттінгемського університету

Як пояснюють вчені, вони подивилися на еволюцію в космічному масштабі. Цей розрахунок назвали астробіологічною межею Коперника. Таке обмеження зустрічаються в двох формах: перша "слабка" межа передбачає, що розумне життя формується на планеті в будь-який час після п'яти мільярдів років; друга "сильна" - життя формувалася між 4,5 і 5 мільярдами років тому.

Нове дослідження керувалося останнім принципом, а також передбачало, що життя має розвиватися у середовищах, багатих на метали. Так, людство з'явилося саме у такому середовищі завдяки Сонцю.

Водночас виявлення будь-яких цивілізацій в нашій галактиці залежить від того, наскільки добре ми можемо вловлювати сигнали, що посилаються в космос. А середня відстань до будь-якої можливої ​​цивілізації становить 17 тисяч світлових років, що робить спілкування дуже складним.

Окрім цього, інший сценарій передбачає, що ми - єдине розумне життя в галактиці, і що цивілізації вимирають раніше, ніж ми зможемо їх виявити.

Якщо ми з'ясуємо, що розумне життя - це звичайне явище, то це означало б, що і наша цивілізація може існувати набагато довше за кілька сотень років. Але якщо активних цивілізації у нашій галактиці не знайдеться, це буде поганим знаком для тривалості нашого власного існування. У пошуках позаземного розумного життя, навіть якщо ми нічого не знаходимо, ми відкриваємо власне майбутнє і долю
Крістофер Конселіс

Раніше науковці дослідили 1327 зірок, розташованих неподалік від Землі і дійшли невтішного висновку. У межах 160 світових років від Землі не помітно жодних ознак інопланетян. Тож якщо близький контакт колись і відбудеться, це станеться нескоро. ТСН.ua розповідає про найбільше дослідження в історії людства, присвячене пошуку позаземного життя.