У Росії масштабний вірус-вимагач атакував комп'ютери міністерств, "Сбербанка" і "Мегафона"

МВС Росії заблокував тисячу заражених вірусом комп'ютерів, а в "Мегафоні" деякий час не працювали call-центри.

Вірус "WannaCry", що вразив комп'ютери щонайменше у 74 країнах по всьому світу, атакував Міністерство внутрішніх справ РФ, російського Мінохоронздоров'я, "Сбербанку" і компанії "Мегафон".

Про це повідомляють РИА Новости і "Интерфакс".

Офіційний представник МВС Росії Ірина Волк розповіла, що кібератак зазнали комп'ютери міністерства, на яких була встановлена операційна система Windows.

За її словами, було заблоковано близько тисячі заражених комп'ютерів, що складає менше 1%. Зараз вірус локалізовано, проводяться технічні роботи по його знищенню і оновленню антивірусного захисту.

"Витоку службової інформації з інформаційних ресурсів МВС Росії не допущено", — сказала Волк.

Помічник глави МОЗ РФ Микита Одінцов також повідомив про хакерські атаки на сервери відомства, але, за його словами, всі атаки були відбиті.

Вірус також атакував системи інформаційної безпеки "Сбербанку", однак у банку стверджують, що проникнень вірусів у систему не сталося.

"Системи інформаційної безпеки своєчасно зафіксували спроби проникнення в інфраструктуру банку. Мережа банку передбачає захист від подібних атак. Проникнень вірусів у систему не сталося", — заявили в прес-службі "Сбербанку".

Компанія "Мегафон" через хакерські атаки змушена була відключати цілі мережі всередині своєї мережі, щоб не допустити поширення вірусу.

"У нас, як і по всьому світу, сьогодні в офісі у Москві ми виявили, що на багатьох комп'ютерах практично одночасно з'явилося попередження про те, що "заплатіть 300 доларів, або ми вам зараз все зітремо". Це все досить швидко поширилося, і досить швидко довелося приймати значні заходи", — сказав директор зі зв'язків з громадськістю компанії Петро Лідов.

На деякий час виявилася заблокованою робота операторів call-центрів, вони не могли включити свої комп'ютери, в точках роздрібних продажів були проблеми.

Зараз оператор повністю відновив роботу служби підтримки абонентів і працює над тим, щоб нормалізувати роботу інших співробітників.

Нагадаємо, що 12 травня стало відомо про масштабну кібератаку. У п'ятницю лікарні і телекомунікаційні компанії по всьому світу стали жертвами хакерів-вимагачів.

В установ є тільки три дні, щоб відправити компенсацію хакерам. Після цього комп'ютери "поставлять на лічильник": ціна за повернення файлів зросте вдвічі. А якщо жертви хакерської атаки не заплатять протягом семи днів, то втратять своєї файли назавжди.

Залиште свій коментар

Наступна публікація