Учені винайшли незвичайний спосіб зупинити розвиток раку

Наразі дослідження не підтверджене на тваринах чи людях.

Дослідники з британського університету Салфорд розробили новий незвичайний спосіб боротьби з раковими стовбуровими клітинами.

Він полягає у поєднанні антибіотиків з вітаміном С, пише Science Alert. Така терапія в лабораторних умовах допомогла знизити ймовірність рецидиву раку.

Дослідники показали, що вітамін С при одночасному застосуванні з деякими антибіотиками тетрациклінового ряду, такими, як доксициклін, показала несподівану властивість вбивати стовбурові онкоклітини в лабораторних умовах.

Така комбінація ліків перешкоджає переключенню шляхів обміну речовин ракових клітин, що не дозволяє їм використовувати альтернативні джерела енергії та призводить до клітинного голодування.

"Це дослідження - свідоцтво того, що вітамін C і інші нетоксичні сполуки можуть грати роль в боротьбі з раком. Наші результати вказують, що це багатообіцяюча речовина для клінічних випробувань, яка підходить в якості доповнення до більш традиційної терапії, спрямованої проти рецидивів пухлин", - розповів один з авторів дослідження Майкл Лізанті.

ВідеоПікантна “мушка” на тілі чи небезпека: що варто знати про родимки

Зазначається, що це дослідження використовує тільки лабораторні тести, і поки ще не підтверджено на тваринах або людях. Вчені попереджають, що не варто повторювати цей експеримент в домашніх умовах.

"Наші результати вказують на те, що він є перспективним агентом для клінічних випробувань, а також як доповнення до більш традиційних методів лікування, щоб запобігти рецидиву пухлини, подальшому  прогресуванню захворювання та метастазуванню", - йдеться у повідомленні.

Нагадаємо, раніше американські науковці виявили у полуниці найбільший вміст пестицидів, які викликають багато небезпечних захворювань. Учені попереджають, що виявлені пестициди пов'язані із розвитком у людей таких захворювань, як рак, ожиріння, хвороба Паркінсона, діабет і безпліддя.