Учені відкрили нову планету, яка обертається в зворотному напрямку

Ніку розташована за межами Нептуна

Планета розташована за межами Нептуна у зовнішній області Сонячної системи.

Науковці виявили нову планету, яка розміщується на дальній стороні Нептуна. Космічне тіло має незвичайну особливість - вона обертається в інший бік. Про це повідомляє Mirror.

Космічний об'єкт охрестили ім'ям Ніку, що з китайської перекладається як бунтар. Планета має ретроградну орбіту, що означає, що вона обертається в напрямку, протилежному до напрямку обертання Сонця. Крім того, орбіта Ніку розміщена під нахилом у 110 градусів.

Розмір космічного об'єкта невеликий. Ніку має діаметр 200 км. Планета розташована за межами Нептуна у зовнішній області Сонячної системи.

Існує кілька версій, які пояснюють зворотній напрямок обертання Ніку. Можливо, у якийсь момент у минулому з планетою зіштовхнувся набагато більший об'єкт за масою. Також вважається, що Ніку могла бути втягнена в орбіту якогось іншого космічного тіла десь за Нептуном.

"Це говорить про те, що у зовнішній оболонці Сонячної системи відбувається набагато більше того, про що ми знаємо", - вважає доктор Метью Холман, астроном з Гарвард-Смітсонівського центру астрофізики, який був частиною команди, яка виявила Ніку.

Відкриття Ніку може допомогти довести існування "Планети 9" - ще однієї планети, яка нібито розташовується за Плутоном у зовнішній області Сонячної системи. Однак за словами NASA, доказів поки що недостатньо.

"Ще занадто рано стверджувати, що там є Планета Х. Поки що занадто рано це прогнозувати", - вважає Метью Холман.

Нагадаємо, раніше група дослідників NASA з'ясувала, що Венера, можливо, протягом перших 2 мільярдів років свого існування була придатною до життя.