Учені знайшли давнє "поле смерті" – воно вказує на "провину" астероїда у зникненні динозаврів

Останні

Популярні

Коментують

Більше новин

Як кажуть дослідники, удар астероїда 65 млн років тому безпосередньо пов'язаний з кожним із нас.

Міжнародна команда вчених виявила "кладовище" скам'янілостей – у ньому вони знайшли, за їхніми ж словами, "екстраординарне свідчення" відповідальності астероїда за зникнення динозаврів.

Про це повідомляє CNN.

Як йдеться в опублікованій роботі вчених, команда палеонтологів з Університету Канзасу і Університету Манчестера знайшла "поле смерті" з прекрасно збереженими скам'янілостями тварин і риб у Північній Дакоті. Це перша знахідка "поховання" великих організмів, пов'язана з ударом астероїда 65 млн тому. Він створив кратер Чиксулуб на мексиканському півострові Юкатан та був одним з найбільш руйнівних подій в історії Землі.

На знайденій ділянці за десятки тисяч кілометрів від удару знайшли "заплутану масу прісноводних риб, наземних хребетних, дерев, гілок, колод, морських амонітів і інших морських істот", - сказав один з дослідників.

"І ця конкретна подія безпосередньо пов'язана з нами усіма – з кожним ссавцем на Землі, насправді. Тому що саме тоді ми успадкували планету. Після цього впливу нічого не змінилося. Вона стала планетою ссавців, а не планетою динозаврів ".

Філ Маннінг, палеонтолог з Університету Манчестера і співавтор дослідження, назвав знахідку "унікальною геологічною та палеонтологічною скарбницею", в якій містяться перші прямі свідчення загибелі великих організмів в результаті впливу Чиксулуба.

Однак видатні палеонтологи, які не брали участі в дослідженні, більш обережні у висновках. Як розповів лектор і дослідник з палеонтології університету Единбурга CNN, зв'язок між загибеллю знайдених істот та катастрофою виглядає достовірним, проте "аспект історії з динозаврами" йому видається менш зрозумілим - єдина скам'янілість динозавра, згадана в статті, - це одна часткова тазова кістка. Водночас він висловив сподівання, що на цьому місці є інші скам'янілості динозаврів, та розповів, що з нетерпінням чекає, аби дізнатися про них більше.

Нагадаємо, ученим вдалося оживити клітини мамонта. Розповідаємо, чи допоможе це "воскресити" динозарвів та і чому відкриття - важливе

ВідеоУ Парижі на продаж виставили два скелети динозаврів Юрського періоду

Обидва - заввишки майже чотири метри. Скелет травоїдного кемптозавра учені планують продати щонайменше за півмільйона євро. А от за хижака алозавра сподіваються отримати лише 80 тисяч.

У Парижі на продаж виставили два скелети динозаврів Юрського періоду