Учені знайшли найменшого в світі динозавра – він був розміром з колібрі

Останні

Популярні

Коментують

Більше новин

Крихітну голову істоту знайшли у бурштині.

Майже 100 млн років тому на світі мешкав подібний до птаха динозаврик довжиною близько 6 см з випуклими очима та дзьобом, заповненим десятками гострих зубів. Тепер це найменший динозавр з відомих науці.

Праця китайський палеонтологів опублікована в журналі Nature, пише The Sun.

Крихітну голову істоти знайшли у бурштині. Довжина черепа становила лише 7,1 мм, а довжина голови разом з клювом ледь сягнула двох см.

Динозавр жив на території сучасної М’янми і важив менше 30 грамів.

Зважаючи на великі очі динозавра з крихітною зіницею, це була денна істота. Учені припускають, що він харчувався комахами.

Давня істота отримала назву Oculudentavis khaungraae, що перекладається приблизно як "зубата та оката пташка".

Учені сподіваються, що знахідка допоможе вивчити, як сучасні птахи еволюціонували від динозаврів.

Не лише цим можуть здивувати динозаври – щороку вчені знаходять нові їхні види, удосконалюють знання про вже відкриті та висувають нові несподівані припущення щодо їхньої поведінки та вигляду. ТСН.ua зібрав останні відкриття, які розширюють уявлення про те, якими були динозаври - пухнастими, з шипами та навіть схожими на пеліканів.

Тим часом причини масового вимирання динозаврів, яке припадає на кінець Крейдового періоду та початок палеоліту, є однією з найбільших наукових таємниць. Існує низка гіпотез, що намагаються його пояснити, проте жодна з них дотепер не мала достатнього обґрунтування.

Проте нещодавно у Північній Дакоті вчені знайшли унікальне "поле смерті", сповнене скам'янілостей. Розповідаємо, як воно може дати відповідь не тільки на запитання, що стало причиною вимирання динозаврів, але і як саме це відбулося.

Плейлист 5 відео Україна льодовикового періоду

Україна – батьківщина мамонтів, і це не жарт. На початку 20-го століття біля прикарпатського села Старуня знайшли рештки тварин Льодовикового періоду, зокрема мамонтів та волохатих носорогів, ідеально муміфікованих місцевими ґрунтами. Дивіться, що ми дізналися про древніх тварин та людей на наших теренах.

Україна льодовикового періоду