Останні

Популярні

Коментують

Більше новин
Учені знайшли нове джерело енергії, яке замінить нафту та газ

Науковці довели, що фотосинтез може виробляти в декілька разів ефективнішу енергію, ніж нафта та газ.

Ефективний штучний фотосинтез, який навчилися виводити німецькі вчені, залишає людство за крок від переходу до екологічно чистого водню замість нафти та газу.

Новий рекорд ефективності штучного фотосинтезу - 14% свідчить, що за якихось 30 років можна буде повністю перейти на новий вид енергії, пишуть німецькі фізики у журналі Nature Communications.

"Світлові генератори водню, побудовані на базі напівпровідників, стануть більш вигідними для виробників палива і його споживачів, ніж викопні джерела енергії, якщо їм вдасться досягти позначки у 15%. Це відповідає ціні одного кілограма водню в 4 долари США. Ми вже майже підібралися до цієї позначки, і невеликі зміни в роботі нашого винаходу дозволять йому поглинати до 17% сонячної енергії", - заявив дослідник Томас Ханнаппель з Технічного університету Ільменау (Німеччина).

Як стверджує Ханнапель, його команді вдалося побити попередній рекорд в ефективності прямого запасання сонячної енергії у вигляді молекул водню - 12,4%, який був встановлений ще 17 років тому фізиками з американської Лабораторії відновлюваної енергії в місті Голден.

Їм вдалося подолати цю позначку і впритул наблизитися до психологічно важливих 15% ККД, використовуючи своєрідний "бутерброд" з майже десяти шарів напівпровідникових матеріалів, алюмінію, фосфору і спеціального каталізатора на основі рідкоземельних металів родію.

Подібна структура, як пояснюють учені, володіє ще однією ключовою перевагою, крім високого ККД, порівняно з іншими видами сонячних розщеплювачів води - вона майже не руйнується під час роботи і здатна пропрацювати близько 40 годин без помітного зниження в кількості вироблюваного водню.

Нагадаємо, Революційне відкриття: Учені розшифрували ДНК предків Homo sapiens