Останні

Популярні

Коментують

Більше новин
Учені знайшли рештки найбільшої в історії черепахи: вона була рогата і розміром з автівку

У знайдених рештках панцира виявили застряглий зуб крокодила.

Найбільший в історії вид черепах жив у Південній Америці близько 7-13 млн років тому. Тепер його рештки знайшли в пустелі Татакоа в Колумбії та у венесуельському регіоні Урамко.

Про це пише ВВС.

Перші рештки виду Stupendemys geographicus виявили ще 1970-х, втім, гігантська тварина була оповита ще багатьма загадками.

Відомо, що розмір та вага давньої істоти близькі до сучасного легкового автомобіля. Виявилося, що самець черепахи також мав роги на панцирі. Ймовірно, вони використовувалися для боротьби з суперниками.

Гігантська черепаха_2

Припускається, що черепахи жили на дні озер і рік поруч із гігантськими крокодилами. Їхній розмір мав вирішальне значення у захисті від інших хижаків. На одній частині залишків панцира дослідники виявили застряглий зуб лускатого велетня.

Разом із рештками триметрового панцира також була знайдена кістка нижньої щелепи. Це допомогло вченим краще зрозуміти раціон тварини.

Науковці припускають, що гігантська черепаха харчувалася дрібними тваринами, рослинами, фруктами та насінням.

Важко уявити, але звичні для нас милі тваринки – як-от лінивці чи пінгвіни – подекуди мали дуже моторошних предків. У доісторичні часи Землею гуляли метрові папуги, які ще й, можливо, були канібалами, та величезні кенгуру. ТСН.ua пригадав, знахідками яких гігантів вчені дивували світ останнім часом.

Відео Кістки гігантської доісторичної тварини знайшли на Вінниччині

Селяни спочатку думали, що наткнулися на мамонта. Але науковці визначили - це рештки волохатого носорога. Він був до чотирьох метрів завдовжки і важив  до 3 тонн. Ці велетні вимерли 25 тисяч років тому. Більше про несподівану знахідку - у сюжеті.

Кістки гігантської доісторичної тварини знайшли на Вінниччині