Останні

Популярні

Коментують

Більше новин
Учені знайшли в отруйному озері новий вид хробака з трьома різними статями і "кенгурячим" мішечком

Їхня здатність виживати в екстремальних умовах може принести користь людству.

Знайдено новий вид хробака, що має три різних статі, може вижити у дозах миш’яку в 500 разів більших за смертельну для людини, і ховає дитинчат в мішку, схожому на кенгурячий.

Дослідники вважають, що у людей є чого повчитися зі стійкості хробака, пише CNN.

Так, учені з Каліфорнійського технологічного інституту виявили вісім видів черв'яків, які живуть в багатому миш'яком озері Моно в Каліфорнії. Команда опублікувала свої висновки у журналі Current Biology.

Озеро Моно настільки солоне, що, як вважають дослідники, в ньому вижили лише два інших види. До того, як стало відомо про хробаків.

Всі вісім черв'яків унікальні – деякі хижаки, деякі паразити. Втім всі вони екстремофіли – організми, які процвітають в суворих умовах, в яких більшість видів не може вижити.

Каліфорнійське озеро є лише одним з кількох екстремальних місць, де дослідники виявили нематоди, тип всіх восьми видів хробаків. Вони виживають на дні океану, в антарктичній тундрі і навіть під поверхнею Землі.

Дослідники вважають, що нематоди можуть бути генетично схильні до того, щоб процвітати в екстремальних умовах. За словами дослідників, більш глибоке вивчення факторів, що забезпечують їхнє життя в суворих умовах, може привести до прориву в галузі охорони здоров'я.

Миш'як, токсин, який природним чином з'являється в земній корі, проникає в джерела води в усьому світі і може отруювати тих, хто п'є воду. Розуміння біології цих черв'яків може допомогти дослідникам зрозуміти, як токсини впливають на організм людини, сказав співавтор Джеймс Сіхо Лі в своїй заяві. А це, своєю чергою, може допомогти винайти механізми захисту від отрути.

Нагадаємо, вчені знайшли відповідь на вже нібито вирішене запитання: хто є найбільшим земноводним у світі. Одразу після відкриття нового виду виявилось, що він на межі зникнення - через любов людства до делікатесів.

Відео Вчені знайшли черепаху, вид якої вважали вимерлим ще століття тому

Науковці з Еквадора натрапили на самицю під час експедиції. Її вік - близько сотні років. Нині її перевезли до зоологічного центру. А вчені вже планують наступну поїздку, адже припускають, що на тому самому острові можуть біти й інші представники цього виду.

Вчені знайшли черепаху, вид якої вважали вимерлим ще століття тому