Український винахід для годування собак вразив американців більше, ніж вогнемети Маска

Винахідники собачої няньки вторгували всемеро більше, ніж засновник Space X і Tesla.

Українські винаходи захоплюють світ. Одразу три перемогли на щорічному конкурсі стартапів у США Golden Kitty Awards. Це інтернет-сайт, де можна швидко зареєструвати свою торговельну марку. Сервіс дозволяє покупцям економити гроші на купівлі комп’ютерних програм. Та найбільше зраділи собаки усього світу. Завдяки винаходу київських інженерів, вони не залишаться голодними. Щоправда, в Україні такий прилад успіху поки що не має. Про це йдеться у сюжеті ТСН.19.30.

ВідеоСобача няня: український стартап здобув першість в номінації "найдивніший продукт року"

Одразу три українських винаходити перемогли на конкурсі стартапів у США . Два – у комп'ютерних номінаціях і один – у годуванні собак - перше місце в номінації "найдивніший продукт року". Пристрій обігнав у гонитві вогнемети проти зомбі самого Ілона Маска. Завдяки винаходу київських інженерів, собаки не залишаться голодними. Щоправда, в Україні такий прилад успіху поки що не має.

Собача няня: український стартап здобув першість в номінації "найдивніший продукт року"

Собака йде. Звати Скай. Це дівчинка і вона голодна. А господар на роботі. Та в домі є електронна собача няня з веб-камерою. Скай махає перед нею хвостом. Олександрові надходить СМС. Господар питає: "Як справи?". Скай показує, що хоче їсти. Пан Олександр натискає кнопку подачі сухого корму. Натискає. Вилітає. Падає. Собака хрумає.

Напоїти звіра радіоняня поки що не може. І все ж таки на конкурсі стартапів в США вона посіла перше місце в номінації "найдивніший продукт року".

Незвичайне формулювання. Та пристрій обігнав у гонитві вогнемети проти зомбі самого Ілона Маска. Винахідник собачої годівниці і досі в Сан-Франциско. За нього радіє куратор київського офісу.

"Це доказ того, що в Україні є і голови, і руки, і люди розумні, які можуть робити кльові світові продукти. Чого не вистачає? Трохи більше амбіцій і менше боятися невдач", - розповідає Олександр Давиденко.

Більшість українських собачників поставилися до приладу скептично. Кажуть: собаки добре їдять і без нього. Ну або зовсім не їдять. А от американці беруть! Якщо Ілон Маск за три дні продав своїх антизомбі-вогнеметів на 5 мільйонів доларів, то винахідники собачої няньки вторгували всемеро більше. Тобто рівно 150 тисяч американських псів ситі.

Кореспондент ТСН Станіслав Фещенко

Залиште свій коментар