В Україні з'явився онлайн-сервіс для рекламодавців зі списком піратських ресурсів

Моніторинг розміщення реклами на піратських ресурсах, який робить УАПА - це принтскріни сторінок сайтів-порушників з розміщеною на них рекламою різних брендів з фіксацією часу.

Українська Антипіратська Асоціація (УАПА) та Ініціатива "Чисте небо" створили сервіс http://blacklists.org.ua для допомоги компаніям щомісяця отримувати актуальну інформацію по ресурсам, які порушують права інтелектуальної власності.

Завдяки сервісу http://blacklists.org.ua рекламодавці матимуть змогу щомісяця отримувати на електронну пошту актуальну інформацію по ресурсам, які є порушниками прав інтелектуальної власності, та убезпечити свою компанію від репутаційних, фінансових та інших ризиків.

Моніторинг розміщення реклами на піратських ресурсах, який робить УАПА - це принтскріни сторінок сайтів-порушників з розміщеною на них рекламою різних брендів з фіксацією часу. Інформація оновлюється раз на місяць.

"Сервіс для рекламодавців – великий крок на шляху до цивілізованої взаємодії гравців ринку різного спрямування бізнесу. Правовласники готові надавати інформацію щодо ресурсів, які порушують їх права інтелектуальної власності. Рекламодавцям, в свою чергу, варто звертати увагу на таку інформацію з перших вуст і стояти на сторожі своїх брендів і репутації", - говорить представник Ініціативи "Чисте небо" Катерина Федорова.

Організатори сервісу планують розширювати перелік правовласників, які беруть участь у складанні списку. 

Нагадаємо, нещодавно на законодавчому рівні в Україні відбулися зміни, які мають вплив на кожну компанію, що розміщує рекламу в онлайн-просторі. На сьогоднішній день стаття 176 "Порушення авторського права та суміжних прав" Кримінального кодексу України включає у склад злочину не тільки "незаконне відтворення" захищених авторським і суміжними правами творів, але й фінансування цієї діяльності. Як сказав на презентації законодавчих нововведень рекламному ринку адвокат, експерт ІМІ, Андрій Осипов: "Треба пам'ятати, що гроші залишають сліди. Розслідування за "фінансовим слідом" - розповсюджена практика правоохоронних органів. А гроші у кого? У рекламодавця. Тому, поліції не обов'язково з початку шукати самого інтернет-пірата."

Раніше у компаній не було гострої потреби володіти інформацією про порядність ресурсів, на яких розміщувалась їх реклама, а основним критерієм було охоплення. Сьогодні світ змінюється і необхідно підлаштовуватись під нововведення на законодавчому рівні, а також під тренди соціально-відповідального ведення бізнесу.

"Ми вважаємо, що новий сервіс, який пропонується для рекламодавців – це важливий крок, спрямований проти Інтернет піратства, проти незаконного використання чужих творів для заробітку на рекламі відомих брендів. Сподіваємось, що ця ініціатива буде підтримана в суспільстві, до неї приєднаються інші правовласники і сервіс стане корисним та дієвим інструментом в роботі рекламного бізнесу", - говорить голова УАПА Володимир Ілінг.

В Україні з`явився онлайн-сервіс для рекламодавців зі списком піратських ресурсів_01
ТСН.ua

Українська Антипіратська Асоціація (УАПА) - громадська організація основною метою якої є задоволення законних соціальних, економічних, творчих та інших спільних інтересів своїх членів, сприяння забезпеченню захисту авторського права і суміжних прав членів Асоціації та створенню умов щодо посилення в Україні охорони прав на інтелектуальну власність, а саме: аудіовізуальних та інших творів.

Ініціатива "Чисте небо" створена у2013 році з метою розвитку в юанеті легального аудіо-візуального продукту і боротьби з сайтами, які розповсюджують у мережі контент з порушенням права інтелектуальної власності. Її засновниками стали чотири найбільші медіа групи України -  1+1 Медіа, StarLightMedia, Медіа Група Україна та Inter Media Group. 

Залиште свій коментар

Наступна публікація