Вчені-мисливці на прибульців зафіксували сигнал, який нібито йде від найближчої до Землі зірки

Фото: NASA

Проксима Центавра розташована на відстані 4,2 ​​світлових року від нашої планети.

Команда вчених-мисливців на прибульців проєкту "Breakthrough Listen project" ("Прорив прослуховування") повідомила, що обсерваторія в Новому Південному Уельсі (Австралія) зафіксувала незвичайний радіосигнал, який, можливо, йде від найближчої до Землі зірки — Проксима Центавра.

Як повідомляє The Guardian, вузький промінь радіохвиль був виявлений протягом 30 годин спостережень телескопом Паркса в Австралії.

Зазначається, що вчені "Прориву прослуховування", місії на 100 мільйонів доларів для пошуку життя в космосі, за допомогою радіотелескопу спіймали хвилю випромінювання, що має частоту 980 МГц, і яка може викликатися рухом планети. Промінь, імовірно, йде від Проксими Центавра. Однак вченим іще належить перевірити, чи не викликаний цей сигнал наземними причинами або чи не є сигналом від супутника.

Виконавчий директор Breakthrough Initiatives Піт Ворден, зазначив, що й сигнал "від Проксими Центавра, ймовірно, виявиться сигналом наземного походження, наразі проводиться аналіз".

Варто зазначити, що запущений у 2015 році проєкт "Breakthrough Listen" відстежує мільйони найближчих до Землі зірок в надії виявити випадкові або навмисні сигнали інопланетян.

Нагадаємо, 1997 року американська мисливиця за інопланетянами Джилл Тартер виявила нібито потенційний сигнал, але пізніше з'ясувалося, що це радіомовлення з антени космічного телескопа SOHO.

У 1977 році астроном Джеррі Ехман відкрив радіохвилі, які він назвав "Вау!" (“Wow!”) використовуючи телескоп штату Огайо "Велике вухо" в штаті Делавер. Сигнал, який був у 30 разів сильнішим за звичайне фонове випромінювання, не міг надходити з Землі, заявляли тоді вчені.

Глобальний проєкт: Ілон Маск запустив у космос одразу 60 супутників