Вчені оцінили ефективність вакцини Sinopharm проти індійського штаму "Дельта"

Associated Press

Реакції антитіл після Sinopharm, як кажуть вчені, проти "Дельти" аналогічні тим, які виробляються після природного зараження.

Китайська вакцина від коронавірусу виробництва компанії Sinopharm менш ефективна щодо індійського штаму "Дельта".

Про це інформує телеканал Channel News Asia з посиланням на результати дослідження.

Дослідження провели вчені з Університету Шрі-Джаяварденепура (Шрі-Ланка), Оксфордського університету за участю муніципального ради Коломбо. За їхніми даними, понад 95% з 282 обстежених людей виробили антитіла протягом двох тижнів після другого щеплення. Утім, рівень антитіл у людей, які отримали вакцину виробництва Sinopharm, був у 1,38 раза нижчим до "Дельти" порівняно зі штамом коронавірусу, виявленого в китайського місті Ухань.

"Оскільки люди вважаються повністю вакцинованими, через два тижні після отримання другої дози вакцини COVID-19 (для тих, хто вводить дві дози) ми досліджували імунні відповіді через 4 тижні після першої дози і через два тижні після отримання другої дози. Ми виявили, що через два тижні після отримання другої дози вакцини у 95% людей сталася сероконверсія, хоча показники сероконверсії були значно нижче у тих, хто був старше 60 років (93,3%), порівняно з людьми у віковій групі від 20 до 39 років. (98,9%)", - сказано в результатах дослідження.

Як повідомляє телеканал, науковці заявили, що не виявили значної відмінності в рівнях антитіл до штаму у сироватці крові вакцинованих людей і тих, хто був інфікований природним шляхом. Водночас, вакцина викликала "стійкі Т-клітини і В-клітини пам'яті", які є іншими важливими елементами імунної відповіді, але її "величина була меншою, ніж у деяких інших вакцин".

"Вакцина викликала стійкі Т-клітинні відповіді і В-клітинні відповіді пам'яті у вакцинованих, хоча величина відповідей була менше, ніж у деяких інших вакцин", - підсумували науковці.

Нагадаємо, учені з університету Вашингтона в Сент-Луїсі у новому дослідженні з'ясували, які вакцини можуть роками захищати від коронавірусу. Детально про це читайте тут.

Підписуйтесь на наші канали у Telegram та Viber.