Останні

Популярні

Коментують

Більше новин
Вчені переконані, що використання смайликів у повідомленнях може сприяти сексуальному життю

Такі висновки вони зробили після опитувань людей різного віку.

Американські вчені з Університету імені Кінсі виявили, що люди, які часто використовують емодзі в повідомленнях чатів і месенджерів, частіше ходять на побачення і взагалі ведуть більш активне статеве життя. Такі висновки вони зробили, після аналізу онлайн-опитування, в якому взяли участь понад п'ять тисяч американців, від 18 до 94 років, які не перебувають у шлюбі.

Результати досліження опублікував журнал Plos One.

Всі учасники повідомили про кількість перших побачень за минулий рік і частоту сексуальних контактів за той же період. Виявилося, що 38% користувачів взагалі не користуються емодзі, 29% використовують їх зрідка, приблизно стільки ж – регулярно. Активно, майже в кожному повідомленні, використовують емодзі лише три відсотки опитаних, а 2,5 відсотка додають по кілька емодзі в кожне своє повідомлення.

Вчені зазначили, що часте використання смайликів пов'язане з кількістю призначення перших побачень і високою сексуальною активністю.

Для уточнення цих висновків дослідники провели ще один експеримент з 275 особами. Воно підсумувало: часте використання емодзі позитивно пов'язане з поцілунком і сексом після першого побачення, а також початком романтичних стосунків.

Попри те, що у дослідженні є обмеження (не вказано, які саме емодзі були у листуванні), використання смайликів, за словами вчених, може потенційно забезпечити успіх в побудові романтичних відносин, а також є важливою частиною соціальної комунікації в сучасному світі.