Вчені помітили на краю Сонячної системи досі невідомий об'єкт

Останні

Популярні

Коментують

Більше новин

Дивна знахідка може вказувати, що таємнича "Планета X" може бути в нашій Сонячній системі.

Група дослідників на чолі зі Скоттом Шеппардом знайшли невідомий далекий об'єкт на краю нашої Сонячної системи.

Про це повідомляє The Independent.

Це відкриття було зроблено, коли вчені "полювали" на "Планету X", яка, на думку астрономів, розташована на краю сонячної системи.

"Такі віддалені об'єкти поступово ведуть нас до "Планети Х, - сказав Скотт Шеппард. - Чим більше ми можемо знайти таких об'єктів, тим краще ми зможемо зрозуміти зовнішню Сонячну систему та планету, яка, на нашу думку, формує їхні орбіти. Це відкриття могло б змінити наші знання про еволюцію Сонячної системи".

Щойно відкритий об'єкт - це, мабуть, невелика карликова планета, розташована приблизно в два з половиною рази далі від Сонця, ніж Плутон.

"Цей об'єкт - один з найдивніших, які астрономи коли-небудь помічали в нашій Сонячній системі. Але їх може бути набагато більше, ніж ми думаємо", - сказали дослідники.

Відкриття низки нових об'єктів від 2015 року TG387 допомогло астрономам знайти закономірність в характері руху таких віддалених об'єктів Сонячної системи, що дозволило припустити гравітаційний вплив невідомої планети, у кілька разів більшої, ніж Земля. Цю гіпотетичну планету називають "Планетою X".

Нагадаємо, раніше міжнародна група вчених виявила екзопланету з високим вмістом заліза в атмосфері. Газовий гігант KELT-9b через свою близькість до батьківської зірки має екстремально високу температуру, яка дозволяє випарувати метал.

Фотогалерея Постери віртуальних турів екзопланетами від NASA (6 фото)