Учені розгадали загадку раптової смерті уві сні

Останні

Популярні

Коментують

Більше новин

Дослідники назвали ймовірну причину непрогнозованої смерті.

Науковці з університету Айови (США) вважають, що нездатність людини прокинутися, коли в її крові підвищується рівень вуглекислого газу, може бути причиною синдрому раптової дитячої смерті і синдрому раптової смерті при епілепсії. Про це повідомляється на сайті MedicalXpress.

На думку дослідників, зазвичай людина прокидається, якщо її дихальні шляхи перекриваються під час сну, наприклад, ковдрою. Але неправильна робота рецепторів серотоніну в середньому мозку може перешкоджати цьому рефлексу.

Результати розтинів загиблих від синдромів раптової смерті виявили, що в їхньому мозку спостерігаються порушення у серотоніновій системі. дійшли до висновку, що існує поки не відкритий шлях, завдяки якому серотонінові рецептори нейронів, що беруть участь в диханні, реагують на підвищення вуглекислого газу в крові.

Як відомо, серотонін - один з нейромедіаторів, що забезпечують взаємодію нервових клітин. Він відповідає за регуляцію багатьох фізіологічних процесів в організмі, включаючи травлення, збудження, виникнення почуття радості і задоволення.

Нагадаємо, у лютому 2018 року повідомлялося, що майже половина чоловіків та третина жінок у світі хроплять. На думку вчених, останнім часом намітилася тенденція до "омолодження" хропіння, і наслідки небезпечної патології можуть бути фатальними.

ВідеоНауковці вираховували, що і скільки треба їсти, аби врятувати планету

37 науковців з 16 країн світу вираховували, що і скільки треба їсти, аби врятувати планету і 11 мільйонів дорослих, які помирають від хронічних хвороб на рік. Те, як зараз харчується людство, приносить більше шкоди ніж вживання алкоголю, наркотиків і тютюну разом узятих.

Науковці вираховували, що і скільки треба їсти, аби врятувати планету