Вчені створили новий засіб проти облисіння

Останні

Популярні

Коментують

Більше новин

В учасників дослідження спостерігалося збільшення кількості волосся і товщини волосяних фолікулів.

Південнокорейські вчені-медики провели клінічне дослідження ефективності лікування облисіння засобом, отриманим з білків, що виділяються стовбуровими клітинами жирової тканини.

Про це пише IFL Science.

Стовбурові клітини жирової тканини виділяють кілька гормонів росту, які допомагають клітинам розвиватися і розмножуватися.

Дослідники з Пусанського національного університету вирішили за допомогою експерименту перевірити, чи допоможе екстракт зі стовбурових клітин жирової тканини лікувати андрогенну алопецію - найпоширеніший тип облисіння, що виникає через генетичні, гормональні і екологічні фактори у половини всіх чоловіків старше 50 років і майже стількох ж жінок. Вона не є небезпечною для здоров’я, однак впливає на психологічний стан.

Команда набрала 29 чоловіків і дев'ять жінок з цимм типом облисіння і розділила їх на дві частини: одна група отримала досліджуване лікування, а інша - плацебо. Екстракт зі стовбурових клітин жирової тканини і плацебо були призначені для застосування двічі на день, кожний пацієнт був обстежений 16 тижнів потому.

Було виявлено, що у пацієнтів, які лікувалися розчином стовбурових клітин, спостерігається значне збільшення кількості волосся і товщини волосяних фолікулів.

Наші результати показують, що застосування цього розчину має величезний потенціал в якості альтернативної терапевтичної стратегії для відновлення волосся у пацієнтів з андрогенною алопецією, збільшуючи як щільність, так і густоту волосся, в той же час підтримуючи адекватну безпеку лікування.
керівник дослідження, доктор Санг Йоуп Лі.

Наступним кроком має стати проведення аналогічних досліджень з великими і різноманітними популяціями, щоб підтвердити позитивний вплив речовини на ріст волосся і з'ясувати механізми, відповідальні за її дію на людях.

Хоча лікування вимагає подальшого тестування, перш ніж воно стане доступним для широкої публіки, воно дає проблиск надії тим, хто страждає від психологічних наслідків випадання волосся.

Нагадаємо, південнокорейські вчені виявили, що чоловіки, які працюють понаднормово, удвічі частіше страждають облисінням.

Відео Не приховувати своєї хвороби і полюбити себе: історія Альони Щерби з діагнозом "алопеція"

Альона Щерба вже два роки живе з алопецією, іншими словами – патологічним облисінням. Причини такої недуги можуть бути різні, кажуть лікарі. І ліквідувавши їх, можна повернути волосся. Але не у вупадку Альони. Як дівчина вчилася любити себе і від кого отримала підтримку – вона розкаже просто зараз.