Останні

Популярні

Коментують

Більше новин
Вчені виявили, що у безсимптомних заражених коронавірусом швидко зникають антитіла

Навіть низькі рівні потужних нейтралізувальних антитіл можуть бути захисними.

За даними нового дослідження, інфіковані коронавірусом люди, у яких не проявилися симптоми, виробляють антитіла, однак вони існують не надто довго.

Про це пише New York Times.

Антитіла - захисні білки, що виробляються у відповідь на інфекцію - можуть діяти всього два-три місяці, особливо у людей, у яких симптоми ніколи не виявлялися під час інфікування.

Вважається, що антитіла до інших коронавірусів, включною з тими, які викликають SARS і MERS, зберігаються близько року. Вчені сподівалися, що антитіла до нового вірусу можуть зберігатися як мінімум стільки ж часу.

Кілька досліджень показали, що більшість людей, які явно хворіють Covid-19, виробляють антитіла до вірусу, хоча неясно, як довго ці антитіла зберігаються. Нове дослідження є першим для характеристики імунної відповіді у безсимптомних людей.

Дослідники порівняли 37 безсимптомних людей з такою ж кількістю людей із проявленими симптомами в районі Ваньчжоу Китаю. Дослідники виявили, що безсимптомні люди реагують на вірус слабкіше, ніж ті, у кого з'являються симптоми.

Висновок не обов'язково означає, що ці люди можуть бути заражені вдруге, попередили експерти. Навіть низькі рівні потужних нейтралізувальних антитіл можуть бути захисними, як і Т-клітини та В-клітини імунної системи.

Крім Т-клітин, які можуть вбити вірус у разі зіткнення, інфіковані люди створюють так звані В-клітини пам'яті, які за необхідності можуть швидко збільшити вироблення антитіл.

Якщо вони знову виявлять вірус, вони запам'ятають і почнуть виробляти антитіла дуже і дуже швидко.
вірусолог Флоріан Краммер

Нагадаємо, група вчених з усього світу заявила, що COVID-19 - це не просто ризик для людей з діабетом - коронавірус може викликати діабет.