Останні

Популярні

Коментують

Більше новин
Вчені виявили у надрах Землі більше квадрильйона тонн діамантів

Мінерали сховались на глибині, до якої людина ще не докопувала.

Поклади у більше квадрильйона тонн діамантів відкрили дослідники з Массачусетського технологічного інституту у США.

У звіті вчених йдеться, що мінерали розташовані на глибині, якої ще ніколи не досягала жодна бурова експедиція – близько 145-240 кілометрів під поверхнею Землі.

"Ми не можемо їх дістати, але все одно, там набагато більше діамантів, ніж ми колись припускали. Це демонструє, що діамант – можливо й не такий рідкісний мінерал, як вважалось досі", - каже науковий співробітник Департаменту наук про Землю та атмосферу Ульріх Фауль.

Вченим вдалось знайти поклади завдяки сейсмічнії технології, яка аналізує, яким чином звукові хвилі проходять крізь шари Землі. Скарбниця виявилась в каміннях, які називаються "кратонічним корінням", які формуються як перевернені гори, що простягаються через земну кору і в мантію.

Це "найстарші і найбільш нерухомі масиви каменю, який лежить під центром більшості континентальних тектонічних плит", кажуть дослідники.

Вчені знайшли діаманти випадково – під час дослідження нижніх кордонів "кратонічного коріння" вчені були здивовані, як там пришвидшується рух звукових хвиль. Тоді вчені віртуально відтворили каміння з різних комбінацій мінералів, щоб вирахувати, як швидко звукові хвилі проходять крізь них. І саме діаманти дали схожий результат, який сильно відрізнявся від інших, тому вчені впевнені, що віднайшли саме це дорогоцінне каміння.

Раніше вчені припускали, що поклади діамантів у земній корі в 1000 разів менші. Однак небагато з них в майбутньому опиняться на прилавках ювелірних магазинів, оскільки залягають дуже глибоко, а на поверхні Землі з'являються через рідкісні вулканічні виверження, між якими може пройти десятки мільйонів років.