Останні

Популярні

Коментують

Більше новин
Психоделіки лікують від депресії, але мають побічні ефекти: вчені навчилися робити їх безпечними

Відкриття можна буде використовувати і для інших лікарських препаратів.

Вчені зі Стенфорда винайшли метод розробки психоделіків з медичною метою, які викликають корисні зміни в клітинах без небажаних побічних ефектів.

Про це пише News Medical.

Психоделіки, такі як ЛСД і чарівні гриби, виявилися дуже ефективними у лікуванні депресії і посттравматичних стресових розладів, але медичне використання цих ліків обмежене через галюцинаціями, які вони викликають.

Щоб позбутися цього ефекту, вчені зі Стенфорда вдалися до комп'ютерного моделювання і впритул підійшли до розробки психоделіків без небажаних побічних ефектів, які можна буде використовувати з медичною метою. Метод можна буде використовувати у роботі і з широким класом ліків, призначених для рецепторів, пов'язаних з G-білками, або GPCR. GPCR - це білки, виявлені у всіх клітинах людини.

ЛСД і інші психоделіки є молекулами, які приєднуються до білків, як і близько третини всіх рецептурних ліків. Коли вони приєднуються до GPCR, це викликає множинні одночасні зміни в клітині, з яких одні є корисними, а інші - небезпечними.

Команда Рона Дрора змогла точно визначити, як молекула лікарського засобу може змінювати форму GPCR, забезпечуючи позитивні ефекти, уникаючи побічних ефектів, що до сих пір залишалося загадковим.

Ґрунтуючись на цих результатах, дослідники розробили нові молекули, які дійсно викликали корисні зміни в клітинах, без небажаних змін. Хоча ці розроблені молекули ще не підходять як готові ліки у людей, вони є важливим першим кроком до розробки ліків без побічних ефектів.

Озброївшись нашими результатами, дослідники можуть почати придумувати нові і кращі способи розробки ліків, які зберігають свою ефективність, створюючи менше небезпек.
дослідник Рон Дрор.

Він сподівається, що такі дослідження в кінцевому підсумку усунуть небезпечні побічні ефекти ліків, які використовуються для лікування широкого спектру захворювань, включаючи серцеві захворювання, психічні розлади і хронічний біль.

Нагадаємо, вчені з Дюкського університету (США) після дослідів на щурах дізналися, що вживання марихуани впливає на сперму та розвиток нащадків. Своє дослідження вони опублікували у виданні Toxicological Sciences.