Учені знайшли новий супутник Чумацького Шляху

Фото: NASA

Crater 2 є також найбільш віддаленим від Галактики великим супутником.

Учені виявили новий супутник Чумацького Шляху.

Карликова галактика Crater 2 розташована на відстані 380 тисяч світлових років від Землі в сузір'ї Чаша і випромінює в 160 тисяч разів більше світла, ніж Сонце. В діаметрі вона досягає семи тисяч світлових років і є четвертим за величиною супутником Чумацького Шляху. Crater 2 є також найбільш віддаленим від Галактики великим супутником.

Зоряне скупчення не видно неозброєним оком. Галактика непомітна через низьку щільність розташування зірок у ній. Учені підозрюють, що поруч з Crater 2 присутні ще чотири об'єкти: кульове зоряне скупчення Crater і три карликові галактики (Leo II, Leo IV і Leo V).

У 1994 році був виявлений найбільший супутник Чумацького Шляху — карликова галактика SagDEG, розташована в сузір'ї Стрільця на відстані 50 тисяч світлових років від центру Чумацького Шляху. В діаметрі вона сягає десяти тисяч світлових років. Два інших супутники відомі здавна: Велика і Мала Магелланові хмари.

Нагадаємо, що австралійський телескоп, який у далекому 1969 році показав перші кроки людини на Місяці, виявив сотні прихованих галактик за Чумацьким Шляхом.

Таке відкриття телескопом Паркс стало можливим завдяки інноваційному приймачу, який вимірює радіохвилі.

За словами вчених, в небі в 335 км на захід від австралійського Сіднея, вони виявили 883 галактики, третину з яких ніколи раніше не помічали.

Стаття з добірки новин:
Космічна Одіссея