Останні

Популярні

Коментують

Більше новин
Учені знайшли пояснення можливої появи життя на супутнику Сатурна

На Енцеладі може існувати життя.

Планетологи із Японії, Німеччини та США вивчили можливі причини гідротермальної активності на Енцеладі - одному із супутників Сатурна. Ця активність може підтримувати в його океані найпростіші форми життя.

Результати досліджень автори опублікували в журналі Nature Communications.

Учені дійшли висновку, що Енцелад сформувався на ранніх етапах розвитку Сонячної системи, а його кам'яне ядро за своїми властивостями схоже на примітивні метеорити, що досягають поверхні Землі.

Останні містять, зокрема, такі мінерали, як серпентин і сапоніт. Саме вони і забезпечують Енцелад воднем і теплом, необхідними для існування хемоавтоморфних форм життя. На Землі такі організми представлені бактеріями, які отримують енергію і органіку з хімічних реакцій окислення неорганічних сполук.

Зауважимо, що сьогодні, 28 жовтня, станція  Cassini максимально зблизиться із супутником Сатурна. Апарат  повинен пролетіти над південним полюсом Енцелада на висоті 48 кілометрів. Очікується, що в цей момент Cassini пройде крізь шлейф часток, що покидають підлідний океан супутника Сатурна, і вивчить їх.

Нагадаємо, раніше вчені знайшли на супутнику Сатурна сніговикаНа зображеннях помітні три кратера.