Цій традиції вже понад півтора століття, наразі всі виробники джинсів нашивають цю бирку.
У вас на джинсах ззаду точно є шкіряна вставка, однак мало хто здогадується, звідки пішла ця традиція. Розповідаємо, посилаючись на матеріал UkrMedia, навіщо в моду ввели пришивання на поясі шкіряної бирки.
1873 року культова компанія "Levi's" почала пришивати до своїх комбінезонів шкіряні жакрони з емблемою бренду. Це робилося для того, щоб відрізнити оригінальний продукт від підробки. 1870-1880 років денім став справжнім культурним феноменом, тому джинси почали шити майже всі американські виробники одягу. Ринок був завалений підробками відомого бренду. Недобросовісні продавці, заробляючи на цьому величезні кошти, не хотіли витрачатися на маркетинг і рекламу.
Тоді компанія "Levi's" вирішила "помітити" свої вироби шкіряним жакроном з емблемою бренду, який можна було зробити лише на спеціальному обладнанні, тому цю бирку ніхто не міг підробити.
Згодом шкіряні етикетки стали трендовими, інші виробники теж почали масово нашивати їх на власних продуктах. На сьогодні жакронова бирка є звичайним ярликом, на якому вказується бренд, іноді правила догляду за тканиною, її склад, щільність, артикул тощо.
Читайте також:
Чому не можна віджимати пакетик у чашку після заварювання чаю
Контейнери будуть, як нові: що додати у воду для миття, щоб відбілити пластик
Як омолодити й очистити шкіру обличчя за допомогою солі: треба лише 2-3 чайні ложки