Останні

Більше новин

Популярні

Більше новин

Коментують

Більше новин
"Досить по-страусячому ховати голову в пісок". Клімкін закликав покарати винних за туристичний колапс

Глава МЗС вимагає проведення ретельного аудиту туристичних компаній.

Компанії, через які сотні українських туристів застрягли в аеропортах за кордоном та Україні, мають бути притягнені до відповідальності.

Про це заявив на своїй сторінці у Facebook міністр закордонних справ Павло Клімкін.

"Вважаю, що нам треба не просто санувати наслідки подібних неподобств, а нарешті звернути увагу на причини, які їх породжують. Компанії, які спричинили туристичний колапс, мають за це відповісти. Ретельний і всебічний аудит повинен з’ясувати, чому вони не виконують умови ліцензій і чи взагалі здатні їх виконувати. І робити це необхідно не колись, а просто зараз. Досить по-страусячому ховати голову в пісок", - наголосив він.

За словами Клімкіна, українські консули роблять усе можливе, щоби допомогти сотням співвітчизників, які через недобросовісність авіаперевізників та туроператорів потрапили в пастку в аеропортах Тунісу, Єгипту, Туреччини, Албанії та інших курортних країн, а також по кілька днів не можуть вилетіти з України.

"Консульський департамент МЗС, готуючись до сезону відпусток, який для консулів завжди означає посилену роботу, неодноразово звертав увагу на наявні хронічні проблеми. 22 травня МЗС провело спеціальну нараду з представниками інших причетних організацій, на якій було порушено питання можливих ризиків. У відповідь учасники скаржилися на брак повноважень. Передусім повноважень перевіряти, чи виконують авіакомпанії і туроператори умови отриманих ліцензій. На жаль, є підстави сумніватися, що деякі з них виконати їх взагалі не спроможні і в погоні за наживою взяли на себе завідомо непідйомні зобов’язання", - резюмував міністр.

Наші консули роблять усе, що в їхніх силах, аби допомогти сотням співвітчизників, які через недобросовісність...

Опубликовано Pavlo Klimkin Понедельник, 2 июля 2018 г.

Нагадаємо, із аеропорту Монастір в Тунісі декілька днів не можуть вилетіти до Харкова близько 300 українських туристів. Пасажири стверджують, що авіакомпанія Bravo Airways і туроператор Oasis Travel, в особі компанії, що приймає, Insight Holidays, не виконують своїх зобов'язань щодо повернення громадян України додому.

ВідеоПеренесені рейси та ночівля на летовищі: пасажири Bravo Airways планують звертатись до суду

Більше тисячі українських клієнтів авіакомпанії застрягли в аеропортах різних країн. Усі вони пасажири Bravo Airways. Люди розповідають про ночівлі на летовищах та про рейси, які без попереджень відправили без пасажирів.

Перенесені рейси та ночівля на летовищі: пасажири Bravo Airways планують звертатись до суду

Залиште свій коментар

Вибір редакції