Він вважає, що донедавна міністри відгороджувалися одне від одного стінами.
Міністр Кабінету міністрів України Дмитро Дубілет пропонує розмістити урядовців усіх підрозділів в одній будівлі на Грушевського. На його думку, це дозволить заощадити бюджетні кошти і зробить роботу уряду ефективнішою.
Про це посадовець написав у своєму Facebook.
Міністр зазначив, що станом на сьогодні міністерства виконують чималу кількість функцій, які дублюються між собою - бухгалтерія, базове ІТ, документообіг. Загалом, попередньо він нарахував таких 19 напрямів.
За його словами, до останнього часу міністри часто намагалися відгородитися одне від одного стінами, у прямому і переносному сенсі, а не працювати, як одна команда.
"Перша ластівка вже пішла. Цього тижня ми домовилися з новоствореним Міністерством цифрової трансформації, що вони не будуть набирати людей в два департаменти (кадри та бухгалтерія), а будуть “аутсорсити” ресурси Секретаріату", - розповів Дубілет.
Він також поділився подальшими планами. Зокрема, до кінця 2020 року він має намір централізувати все, що можна, де це не заважатиме ефективній роботі. Міністр упевнений, що в цій централізації є великий потенціал не тільки з міністерствами, а й з іншими органами влади, аж до регіонів.
"Щоб ефективно все централізувати, багато функцій потрібно спростити і перевести в електронну форму (відповідь на питання "А як же ми будемо документи носити?"). Так, дивись, всі міністерства зможуть з'їхатися в одну будівлю на Грушевського, а не займати купу нерухомості по Києву", - переконаний Дубілет.
Ми почали проводити реформу Кабміну, яка заощадить багато бюджетних грошей і зробить його ефективнішим. Зараз в...
Опубликовано Дмитрий Дубилет Вторник, 24 сентября 2019 г.
Нагадаємо, раніше Дмитро Дубілет анонсував скасування обміну паперовими документами між державними органами і пояснив, як це працюватиме. За його словами, щомісяця органи держвлади направляють одне одному десятки чи сотні тисяч паперових документів і припинити це планується від 1 жовтня. Однак, поки йдеться про скасування обміну паперовими документами, а не обігу.
Згодом Дубілет заявив про переведення всієї документації, що стосується кадрових питань в державних органах, в електронний формат. Серед іншого, планується заборонити паперові копії й трудові книжки.