Експерти підрахували, хто з українських політиків витрачає найбільше на рекламу в Мережі

Останні

Більше новин

Популярні

Більше новин

Коментують

Більше новин

Чинний президент до рейтингу не потрапив.

За підрахунками експертів найбільше коштів на рекламу в Мережі витрачає п'ятий президент України Петро Порошенко. Ця сума сягнула 96 тисяч доларів/

Про це пише комунікаційне агентство RMA.

Ананітики відзначають, що здебільшого сторінки політиків та партій витрачали кошти на агітаційну рекламу перед парламентськими виборами, які відбулись 21 липня.

На другому місці за витратами стоїть Святослав Вакарчук — 59,4 тис. доларів. На третьому — Юлія Тимошенко, яка вклала у політичну рекламу 59,3 тис. доларів. У топ-5 за витратами на рекламу у соцмережах також увійшли Антон Яценко (20,9 тис. доларів) та Андрій Садовий (17,8 тис. доларів). 

Рейтинг витрат на рекламу політиків
RMA

Серед партій лідером за обсягами витрачених коштів на рекламу став "Голос". За ним ідуть "Європейська Солідарність" та "Спільна Справа". Також у п’ятірку лідерів увійшли "Партія Шарія" та "Слуга Народу".

реклама партій
RMA

Нагадаємо, напередодні парламентських виборів в Україні активно працювали "ботоферми" - проплачені коментарі залишали в інтересах Анатолія Гриценка, а також Святослава Вакарчука. Окрім цього, виявлено повідомлення ботів на підтримку президента України Володимира Зеленського та колишнього очільника держави Петра Порошенка.

Відео Політичний батл у Facebook: як Зеленський і Тимошенко "тролили" один одного

Приводом став виступ Тимошенко у політичному ток-шоу, де вона розповідала, що перейшла в жорстку опозицію до президента. На це Зеленський відреагував постом на своїй сторінці у соцмережі. Нагадав - не так давно лідерка "Батьківщини" пропонувала йому підтримку в обмін на "солодкі" кадрові призначення. І пожартував про її фігуру. Тимошенко не забарилася із симетричною відповіддю.

Політичний батл у Facebook: як Зеленський і Тимошенко "тролили" один одного

Залиште свій коментар

Вибір редакції