Останні

Більше новин

Популярні

Більше новин

Коментують

Більше новин
В Адміністрації президента назвали фейком звернення Порошенка до ФСБ

Звернення оприлюднив грузинський телеканал.

Грузинський телеканал «Руставі-2» 13 січня опублікував на своєму сайті матеріали, які назвав «зверненням» президента України Петра Порошенка до російської ФСБ. В Адміністрації президента України ці матеріали назвали «низькопробною підробкою та фейком».

У «зверненні», яке датуються 3 лютим 2007 року, Порошенко начебто обіцяв під час перебування на території Росії «неухильно дотримуватися російського законодавства, не брати участь в діяльності, спрямованій проти інтересів РФ».

На той час Порошенко був народним депутатом і його не впустили на територію РФ.

У матеріалах, які опублікував грузинський телеканал (російською мовою їх оприлюднив професор Державного університету Ілії у Грузії Олег Панфілов), Порошенко начебто заявляв ФСБ, що заборона необґрунтована, оскільки він «не має стосунку до антиросійської кампанії Ющенка, діє в інтересах Росії —займається залучення крупних інвестицій, створює робочі місця для росіян. Є одним із засновників «Партії регіонів».

Серед іншого у «зверненні» йдеться, що Порошенко регулярно відвідує Санкт-Петербург, «де проживають батьки дружини мого сина Олексія».

Утім син Порошенка, Олексій, одружився із росіянкою Юлією Аліхановою лише 2013 року. На цю неточність звертають увагу і в Адміністрації президента, спростовуючи справжність опублікованих у Грузії матеріалів.

«Оприлюднені так звані «документи» від імені Петра Порошенка є низькопробною підробкою та фейком, виготовленим і закинутим телекомпанії «Руставі-2» спецслужбою Росії», - йдеться у заяві, оприлюдненій у ніч проти 14 січня.

«Найкрасномовніше про провал ФСБ свідчить факт, який легко перевірити. Олексій Порошенко одружився у Києві у вересні 2013 року, тому у старшого сина Петра Порошенка у 2007 році не було дружини», - додають в АП.

Прес-служба Адміністрації президента звернулася до ЗМІ з проханням «не поширювати фейкову інформацію, що носить явно замовний з боку країни-агресора характер». Також у президента розраховують на публічне вибачення від медіа, які поширили неперевірену інформацію. Зокрема називаються «Українська правда» і Newsone.

Заява Прес-служби Адміністрації Президента України: Оприлюднені так звані "документи" від імені Петра Порошенка є низьк...

Опубліковано Святославом Цеголком 13 січня 2018 р.

Зазначимо, що телеканал «Руставі-2» є приватним телеканалом та одним із найпопулярніших ЗМІ у Грузії. Він відомий своєю прихильністю до Міхеіла Саакашвілі – підтримував його, коли той був президентом Грузії, підтримує його і зараз, а також критично налаштований до чинної грузинської влади. Саакашвілі зараз є одним із супротивників Порошенка в українській політиці. У листопаді-грудні минулого року він організував акції протесту у Києві з вимогою імпічменту Порошенка.

Залиште свій коментар

Вибір редакції